استخر بادی کودک با طراحی بستنی

bestway 51144

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
960,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 استخر بادی کودک با طراحی بستنی در مرکز فروش محصولات بادی اینتکس با قیمت ارزان و مناسب به همراه ارسال سریع کالا به سراسر کشور

استخر بادی کودک با طراحی بستنی یکی از پرفروش ترین استخر های بادی مخصوص سنین 1 تا 4 سال بوده است که دارای قیمت بسیار مناسب نسبت به کیفیت و کارایی خود می باشد. این مدل از استخر بادی از تنوع بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل توانسته سلیقه های مختلف را در بر بگیرد. این استخر بادی با طراحی بدنه گرد دارای سه لایه بادی با دریچه باد مجزا بوده است که توسط کوچکترین پمپ های باد مخصوص محصولات بادی اینتکس در کمترین زمان ممکن برای شما قابل راه اندازی خواهد بود. جنس بدنه این استخر بادی کودک با طراحی بستنی از نوع PVC با رویه طرح چرم درجه یک و عالی بوده که کاملا در برابر دماهای مختلف آب و نور مستقیم آفتاب بسیار مقاوم خواهد بود. بنابراین می توان با خیالی آسوده از آن در فضاهای باز نیز استفاده کرد. این نوع جنس بدنه به دلیل انعطاف پذیری بالا در حجم و اندازه های کوچکتر قابل جمع شدن بوده اند تا امکان استفاده از آن در مسافرت ها نیز فراهم باشد به همین دلیل در زمان سفر جای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد. دیگر ویژگی جذاب این استخر بادی قابلیت استفاده از آن به عنوان وان بادی یا استخر توپ برای بازی و سرگرمی کودکان می باشد زیرا که دارای ابعاد کمی می باشد و در هرمکان و جایگاهی نیز قابل استفاده است. یکی دیگر از ویژگی های خوب این محصول جذاب داشتن کف بادی بوده تا زمان نشستن کودک عزیز شما، در این استخر احساس راحتی داشته باشد. این استخر بادی یکی از ساده ترین محصولات موجود در شرکت اینتکس بوده که به دلیل ویژگی هایی که برای شما ذکر شد توانسته تا فروش خوبی را داشته باشد و و یکی از محبوب ترین استخر های موجود باشد. برای خرید استخر بادی کافیست تا به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا پس از ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

 نوع خانگی، سفری
اقلام همراه  برچسب تعميرات ، دفترچه راهنما
 قطر 160 سانتی متر
 ارتفاع  38 سانتی متر
 جنس بدنه  PVC طرح چرم
 وزن محصول 1 کیلو گرم
 پمپ  -
 ظرفیت آب 390 لیتر
 کد محصول  bestway 51144

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...