استخر بادی کودک با طراحی ایستگاه بستنی

ntex 486727NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,880,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طراحی ایستگاه بستنی بسیار مناسب برای کودکان و خردسالان برای استفاده در تمامی محیط های خانگی و ویلایی، دارای طراحی فوق العاده جذاب و زیبا با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در فروشگاه اینترنتی اینتکس

استخر بادی کودک با طراحی ایستگاه بستنی یکی از زیبا ترین و جدیدترین محصولات 2020 شرکت اینتکس می باشد که از طرح و رنگ بدنه بسیار زیبا و دوست داشتنی بهره می برد. طراحی این استخر مانند یک ایستگاه با مدل بستنی بوده که بسیار هم خوشرنگ می باشد و توجه هر کودکی را به خود جلب می نماید. ارگونوم و نوع ساخت کلی بدنه استخر به صورت تقریبا مربعی با ساختار یک طبقه بوده و از دو طرف دارای دیواره های با دو پنجره کوچک می باشد که روی دیواره ها پشتی محصول نیز با چند بستنی زیبا طراحی شده است و مهم ترین قسمت، بخش سایبان این استخر بادی است، سایبان این استخر بادی به شکل خیلی زیبا و صورتی رنگ طراحی شده و البته وجود این سایه کودک شما را در برابر اشعه های خورشید و گرما زدگی ایمن نگه می دارد و به همین ترتیب مکان امنی را برای بازی کودکان شما فراهم می نماید. استخر بادی کودک دارای ظرفیت آب 60 لیتری بوده که برای کودکان زیر 4 سال مناسب می باشد و علاوه بر استخر آب به عنوان استخر توپ نیز در محیط خانه مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر بادی کودک ساخته شد از جنس PVC با ضخامت لایه ای مناسب می باشد که در برابر شرایط آب و هوایی محتلف بسیار مقاوم بوده و به هیچ عنوان دچار پارگی و پوسیدگی نخواهد شد. بنابراین از ماندگاری و طول عمر بالایی نیز برخوردار است. این محصول برای بچه های 2 سال و یا بالاتر طراحی شده که کودکان از تابستان خود لذت می برند و این کالا در خارج از منزل یک محصول سرگرم کننده و مهیج برای آن ها می باشد. این محصول در مدت زمان کوتاه توسط پمپ باد محصولات بادی اینتکس راه اندازی می گردد و با داشتن بدنه سبک از حمل آسان بهره میبرد. برای خرید این محصول با نمایندگی محصولات بادی اینتکس تماس حاصل فرمایید. 

 نوع  خانگی
 ظرفیت آب  60 لیتر
 طول  127 سانتی متر
 عرض  102 سانتی متر
 ارتفاع  99 سانتی متر
 جنس بدنه  PVC طرح چرم
 پمپ -
 اقلام همراه دفترچه راهنما، برچسب تعمیرات
 کد محصول  intex 486727NP

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...