استخر بادی کودک با سرسره مجزا

P88761

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با سرسره مجزا با مناسب ترین قیمت در فروشگاه مرکزی اینتکس، مقرون به صرفه و با دوام، گارانتی تست و خدمات پس از فروش

استخر بادی کودک با سرسره مجزا از جدیدترین محصولات مهیج و سرگرم کننده برای تفریحات تابستانی و آب تنی در هوایی گرم، برای کودکان و خردسالان طراحی شده که به دلیل ارتفاع کم و دیگر مزیت ها، توانسته افراد زیادی را به سوی خود سوق دهد. در ابتدا با خصوصیات این استخر بادی باید عنوان کرد که این محصول از نظر ساختار به دو بخش جداگانه کوچک و بزرگ تقسیم می شود. بخش اصلی استخر این کالا ساختاری متفاوت را داراست و به گونه ای طراحی شده که بخش انتهایی آن باریک تر از قسمت جلویی کالا خواهد بود. نکته دیگر در رابطه با طراحی این استخر بادی می توان به سرسره بادی اشاره کرد که به صورت مجزا بر روی محصول قرار گرفته است تا در هر زمان که دوست دارید بتوانید این سرسره را از روی استخر جدا کرده و یا دوباره نصب کنید، همچنین همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید بخش جلویی استخر به صورت بادی و مشبک طراحی شده که به دلیل نرمی و راحتی بالایی که دارد از آسیب دیدن کودک شما در حین سر خوردن و بازی جلوگیری خواهد کرد. رنگ بدنه کالا نیز امری مهم در زیبایی این استخر بادی می باشد که با ترکیبی از رنگ های زرد و نارنجی طیف فوق العاده ای را در محصول ایجاد کرده تا کودک در هنگام استفاده احساس خوشایند و شادی را داشته باشد. رویه این استخر بادی کودک تولید شده از نوع PVC با رویه طرح چرممی باشد که بخش کف آن نیز از همین جنس و به صورت دو لایه و ضخیم طراحی و تولید شده است که تا مقاومت بالایی در برابر برخورد و تماس با سطح زمین داشته باشد. همچنین در کنار این موارد باید اشاره کنیم که راه اندازی کالا نیز به ساده ترین روش توسط یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی انجام می پذیرد، تنها کافیست پس از تهیه آن را درون محفظه های نصب شده بر روی محصول قرار دهید و هوای درون آن را به آسانی پر و خالی کنید. . این استخر بادی را می توانید با داشتن 48 ساعت مهلت تست و چسب تعمیر توسط نمایندگی اینتکس اقدام به خرید خود کنید. 

 نوع سفری _ خانگی
 طول 381 سانتی متر
 عرض 175 سانتی متر
 ارتفاع 68 سانتی متر
 ظرفیت آب 180 لیتر
 جنس بدنه  PVC 
 پمپ باد خیر
 اقلام همراه برچسب تعمیر , گارانتی تست کالا
 کد کالا  P88761

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...