استخر بادی کودک با سایبان طرح دار

bestway 00634

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,235,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با سایبان طرح دار ساخته شده برای کودکان 3 تا 8 سال،بهترین وسیله برای تفریحات آبی کودکان، به همراه ضمانت نامه معتبر کالا و مهلت تست آن، ارسال به صورت رایگان به سراسر کشور

استخر بادی کودک با سایبان طرح دار از محصولات جدید و بسیار پرفروش و پرطرفدار شرکت سنتر اینتکس بوده که با طراحی جذاب و زیبایی که داشته تبدیل به یک محصول مناسب برای استفاده و تفریح کودکان عزیز شما می باشد. لازم به ذکر است که بدنه این محصول از پی وی سی طرح چرم بوده است که علاوه بر مقاومت بسیار بالا، زیبایی منحصر به فردی نیز داشته که توجه هرکسی به خصوص کودکان را به خود جلب خواهد کرد. لازم به ذکر است این استخر بادی کودک با سایبان طرح دار، با توجه به قطر و ارتفاع خود، می تواند بهترین گزینه برای جایگزین کردن استخر های جاگیر و بزرگ برای تمام محیط های خانگی و یا ویلا های شما باشد چرا که به دلیل جمع آوری، استفاده آسان و حجم کم محصول فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد و شما می توانید آن را به راحتی مورد حمل و نقل و جا به جایی به تمامی مکان ها قرار دهید. یکی از ویژگی های ممتاز این محصول وجود سایبان آن می باشد که این سایبان از پوست بدن کودک عزیز شما در برابر پرتو خورشیدی به خوبی محافظت کرده و به هیچ عوان باعث ازار و اذیت او نخواهد شد. لازم به تاکید است که این استخر بادی، به دلیل سهولت در راه اندازی و وزن کم آن در سفر نیز می تواند بدون هیچ مشکلی همراه شما باشد. در رابطه با خرید شما عزیزان باید گفت که نمایندگی اینتکس این محصول را به همراه دفترچه راهنما، 48 ساعت مهلت تست کالا، ضمانت نامه و یک چسب تعمیر برای ترمیم هرگونه آسیب دیدگی ها عرضه کرده تا شما خریدی مطمئن و باکیفیت را با ما تجربه کنید. 

 نوع خانگی و مسافرتی
 طول 160 سانتی متر
 عرض 160 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 جنس بدنه  pvc
 ظرفیت آب 280 لیتر
 اقلام همراه برچسب تعمیر
 پمپ باد  _
 کد محصول bestway 00634

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...