استخر بادی کودک با سایبان سبز

bestway 52266E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
1,750,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با سایبان سبز از محصولات جدید و مدرن، متناسب با سلیقه و علایق کودکان، ارزان قیمت و مقرون به صرفه،همراه با گارانتی تست سلامت و ارسال رایگان

استخر بادی کودک با سایبان سبز یکی از مهیج ترین و جذاب ترین محصولات تفریحی برای کودکان 1 تا 3 سال جهت بازی و آب تنی در فصل های گرم تابستانی طراحی و با بهترین قیمت و کیفیت عرضه به بازار های ایران شده است. لازم به ذکر است از دیگر ویژگی در استقاده از این استخر بادی سایبان دار کاربرد آن در فصول سرد سال می باشد زیرا به دلیل سرما امکان استفاده از آن نمی باشد و به همین دلیل شما می توانید از این استخر بادی به عنوان استخر توپ استفاده نمایید و تفریحی شاد و سرگرم کننده ای را برای فرزند خود فراهم آورید. همانطور که می دانید همه ی افراد در هنگام خرید به نکاتی مانند کیفیت، ظاهر، طرح و ویژگی های آن توجه دارند، به همین علت شرکت سازنده این استخر بادی را با بهره گیری از علایق کودکان به صورت فانتزی و کارتونی طراحی کرده تا کودک در هنگام استفاده تجربه یک آب تنی دوستداشتنی را تجربه کند، علاوه برای حفاظت کودتان این استخر همراه با یک سایبان مجزا طراحی شده تا کودک در هنگام بازی دچار گرما زدگی و آفتاب سوختگی نشود. نکته دیگر و البته مهم در رابطه با این محصول، بهره گیری از بدنه ای از جنس PVC طرح چرم می باشد. پی وی سی یکی از مقاوم ترین و با دوام ترین اجناسی می باشد است که در حوزه تولیدات محصولات بادی کودکان از آن بهره گرفته م شود چرا که این نوع از روکش به دلیل مقاومت و استحکام بالا در برابر عوامل محیطی و آب و هوایی، رطوبت، اشعه نور خورشید تضمینی بر خرید شما می باشد. همچنین نوع ابعاد و سایز این استخر بادی به گونه ای ساخته شده تا فضای زیادی اشغال نشود و شما بتوانید از آن در تمام محیط های دلخواه خود همانند: منازل، حمام، حیاط های شخصی، ویلا، پارکینگ، باغ و سفرهای خود استفاده کنید. هم اکنون پس مطالعه اطلاعات داده شده می توانید این استخر بادی را به همراه راه اندازی آسان، ضمانت تست، بر چسب تعمیر و قیمتی مقرون به صرفه از سایت و یا فروشگاه اینتکس خریداری کنید. 

 نوع خانگی و سفری
 طول 89 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 ارتفاع  107 سانتی متر
 ظرفیت آب 80 لیتر
 جنس PVC ضخیم و طرح دار
 پمپ باد _
 وزن 7.4 کیلو گرم
 کد محصول bestway 52266E

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...