استخر بادی کودک با سایبان برگ

intex 57405NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
1,160,000
990,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با سایبان برگ برای استفاده سنین کودک و خردسال، با مناسب ترین قیمت و مرغوب ترین کیفیت، فروش در تنها نمایندگی رسمی محصولات بادی اینتکس

استخر بادی کودک با سایبان برگ از جدید ترین و به روز ترین استخر هایی است که با خلاقیت در نوع ساختار و طراحی خود باعث شده تا فروش بالایی را به خود اختصاص دهد. ساختار این استخر بادی نیز به صورت گرد می باشد که متشکل از یک حلقه بادی بزرگ و نسبتا پهن بوده که کف آن به صورت شیار دار و مواج بوده و از رنگ یکدست سبز رنگ طراحی و تولید شده است که این نوع ساخت باعث شده تا کودک در هنگام استفاده از امنیت بالایی برخوردار باشد. از سوی دیگر همانطور که در تصویر فوق ملاحضه می کنید این استخر دارای سه ستون بادی در سه سمت خود می باشد که در قسمت بالایی این ستون ها بخشی مانند برگ  شبیه سازی شده است که از آن به عنوان سایبان این محصول استفاده خواهد شد تا شخص مصرف کننده در هنگام بازی و آب تنی های خود دچار آفتاب سوختگی و گرما زدگی نشوند. علاوه بر همه این موارد لازم به ذکر است در قسمت دیواره و ستون های این استخر عروسک های بادی از اشکال حیوانات نصب شده است که در هنگام راه اندازی کالا، به صورت خودکار همراه با دیگر قسمت های استخر راه اندازی خواهند شد. همچنین لازم به ذکر است رویه ساخته شده این استخر از نوع PVC می باشد که شرکت سازنده جهت استحکام و مقاومت کالا، تمام بخش های بدنه، رویه و کف آم را از نوع جنس بهره گرفته است، اما باید عنوان کرد قسمت کف محصول به دلیل تماس با سطح زمین و تحمل فشار آب به صورت چند لایه و با ضخامت بالایی ساخته شده است تا با اطمینان خاطر این محصول را خریداری و استفاده نمایید. همچنین در کنار این موارد این استخر همراه با دیگر ویژگی های خود مانند سهولت در راه اندازی، وزن سبک، حجم کوچک و قابلیت تعمیر آن اشاره کرد که میتوانید هم اکنون از طریق سایت معتبر سنتر اینتکس کالای مورد نظر خود سفارش دهید تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. 

 نوع خانگی 
 طول 102 سانتی تر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع  81 سانتی متر
 ظرفیت  49 لیتر
 جنس بدنه پی وی سی
 پمپ باد _
 اقلام همراه برچسب تعمیر, گارانتی تست
 کد محصول intex 57405NP

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...