استخر بادی کودک با رنگ آبی

intex 30652

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,190,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با رنگ آبی محصولی بی نظیر همراه با فاکتور هایی مانند ضمانت تست کالا، مقرون به صرفه، کیفیتی بالا و بدنه ای مقاوم، ارسال رایگان و سریع

استخر بادی کودک با رنگ آبی از سری استخر های بادی تولید شده مستطیلی شکل از شرکت اینتکس بوده که با توجه به دارا بودن فضای مناسب و ایده آل، قابل استفاده برای دو تا سه کودک به طور همزمان در فصول گرم سال برای بازی و سرگرمی های آبی می باشد. برای راه اندازی این استخر بادی  از دو محفظه باد مجزا تشکیل شده است که این ویژگی موجب شده که شما قادر به تعیین ارتفاع آن باشید. بدنه این استخر بادی از پی وی سی رنگی و طرح چرم در نظر گرفته شده است که این نوع از اجناس به دلیل مقاومت و استحکام بالا قابل استفاده در تمامی عوامل محیطی، تابش مستقیم نور خورشید، رطوبت، دمای آب و... می باشد. همچنین به منظور افزایش طول عمر آن قسمت زیرین این استخر بادی از پی وی سی چند لایه درنظر گرفته شده است که این امر مقاومت آن را تا حد قابل توجهی در تماس با سطح زمین افزایش داده است. لازم به ذکر است برای راه اندازی این کالا می توانید آن را به ساده ترین روش ممکن توسط یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی از طریق دریچه هوای نصب شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی آن کنید. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی، به همراه اقلام همراه، ضمانت تست و یک برچسب تعمیر جهت ترمیم و آسیب دیدگی ها از سایت و یا نمایندگی اینتکس دریافت نمایید .

 نوع خانگی و سفری
 طول 120 سانتی متر
 عرض 95 سانتی متر
 عمق  45 سانتی متر
 ظرفیت آب 190 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 گارانتی 48 ساعت
 پمپ باد _
 کد محصول intex 30652

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...