استخر بادی کودک با حلقه بادی

intex 59460

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
880,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با حلقه بادی در نمایندگی فروش استخر بادی خانگی و ویلایی، مناسب کودکان و خردسالان با ارسال رایگان کالا با سراسر کشور

استخر بادی کودک با حلقه بادی از نمونه های بی نظیر و متفاوت، از زیبا ترین و چشم نواز ترین طراحی های موجود در نمایندگی اینتکس می باشد که قطعا می توانید با خیال راحت از نظر کیفیت، ظاهر و ایمنی این کالا را خریداری کرده و از زیبایی ها و مزایای آن لذت ببرید. همانطور که می دانید طراحی و شکل ظاهری بیش از هر چیزی برای کودکان از اهمیت برخوردار می باشدکه شرکت اینتکس با بهره گیری از علایق و سلیقه های کودکان این کالا را با ترکیب طیف رنگ های هم تضاد و دوستداشتنی تولید کرده که البته  توپ و حلقه همراه محصول نیز، یک امر مهم در جذب آن ها می باشد که آن ها نیز به صورت طرح دارد درست همانند بدنه استخر تولید شده تا زیبایی بیشتری داشته باشد. برای ساخت این محصول از رایج ترین پلاستیک  مورد استفاده در محصولات بادی و به ویژه استخر های بادی استفاده شده است. رویه بدنه این استخر بادی و همچنین توپ و حلقه شنای آن از PVC طرح چرم به صورت ضخیم و چند لایه ساخته شده است تا تضمینی در امنیت کودکان در هنگام استفاده باشد. در رابطه با راه اندازی کالا باید عنوان کرد که تنها کافیست استخر را در یک سطح صاف و مسطح قرار داده و توسط یک پمپ باد کوچک و دستی از طریق محفظه های نصب شده بر روی محصول هوای درون آن را پر نمایید. شما می توانید این استخر بادی را با کیفیتی مرغوب و قیمت مناسب از سایت اینتکس و یا فروشگاه اینتکس به صورت حضوری و غیرحضوری خریداری کنید.

نوعخانگی و سفری
قطر122 سانتی متر
ارتفاع25 سانتی متر
ظرفیت150 لیتر
جنس بدنهPVC
پمپ باد__
ضمانت48 ساعت
وزن کالا1 کیلو گرم
کد محصولintex 59460

استخر بادی کودک با حلقه بادی استخری طراحی شده به همراه یک حلقه بادی برای شنا و یک توپ بادی بسیار زیبا و هم طرح با استخر بادی می باشد که توانسته یک مجموعه تفریحات آبی را برای کودکان ایجاد کند تا آن ها بتوانند در اوقات فراغت خود به بازی ها و تفریحات جذاب و البته با ایمنی بیشتر مشغول شوند و با دوستان خود و یا کودکان هم سن خود در فامیل لحظات شادی را داشته باشند . استخر بادی برای هر فرد با هر سنی دوست داشتنی خواهد بود و می تواند یک استخر ایده آل و نسبتا کوچک اما دوست داشتنی برای بازی کودکان باشد . در ادامه ویژگی های استخر بادی کودک با حلقه بادی را بررسی خواهیم نمود . 

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد ، استخر بادی کودک با حلقه بادی به همراه خود یک توپ بادی نیز دارد که تمامی این سه قلم جنس از طراحی بادی برخوردار بوده و جنس آن ها و البته طراحی ظاهریشان یک نوع بوده و برای تولید آن از لایه های ضخیم و طرح دار پی وی سی استفاده شده است . در مرحله اول طراحی استخر بادی را مورد بررسی قرار می دهیم . این استخر بادی طراحی گرد دارد و قطر آن 122 سانتی متر می باشد . همچنین این استخر از یک طراحی دو طبقه ای برخوردار بوده و دیواره آن در واقع از دو حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم تشکیل شده است . 

اگر به تصویر نیز توجه داشته باشید ، حلقه بالایی ضخیم تر و کمی بزرگ تر از حلقه پایینی بوده و این طراحی بی نظیر بر کیفیت استخر بادی تاثیر گذاشته و دوام آن را در برابر آب بیشتر کرده است . این دو حلقه قرار گرفته بر روی هم باعث شده است تا این استخر بادی دارای عمقی 25 سانتی متری باشد تا اینچنین بتوانید داخل استخر را با مقدار 150 لیتر آب پر کنید . کودکان می توانند در هر جایی از استخر بادی استفاده کنند و آن را در حیاط خانه راه اندازی کنند و یا در صورت آپارتمان نشینی در صورت داشتن فضای کافی آن را در حمام راه اندازی کرده و یا در پارکینگ منازل راه اندازی نمایند . 

از استخر بادی در مسافرت ها نیز استفاده می شود چرا که می توانید آن را بدون مشکل حمل کرده و به سفر ببرید . از ویژگی هایی که می تواند یک محصول را مناسب سفر کند ، وزن سبک محصول و حجم بسته بندی کوچک می باشد . استخر بادی کودک با حلقه بادی دارای وزن 1 کیلوگرمی می باشد که این وزن شامل لوازم دیگر استخر نیز می باشد . کودکان می توانند با استفاده از حلقه بادی بر روی آب شناور بمانند و شنا کنند . همچنین توپ بادی نیز می تواند برای بازی آن ها بسیار دوست داشتنی باشد . فروشگاه سنتر اینتکس مهلت تستی را برای استخر بادی کودک با حلقه بادی در نظر گرفته است که می توانید پس از 48 ساعت پس از خرید در صورت ایجاد مشکل استخر بادی را به رایگان تعمیر کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...