استخر بادی کودک با توپ و حلقه بادی

intex 59468

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
1,020,000
990,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با توپ و حلقه بادی محصولی با کیفیت و بی نظیر، فروش از فروشگاه معتبر اینتکس، برای استفاده در محیط های خانگی

استخر بادی کودک با توپ و حلقه بادی محصولی زیبا و جذاب، با طراحی و رنگبندی های شاد، توانسته تا به فروش قابل توجه ای دست یابد. از خصوصیات مهم این استخر که باعث شده این کالا در لیست پر فروش ترین ها قرار گیرد، دارا بودن طراحی زیبا و چشم نواز این محصول بادی خواهد بود که سبب شده تا این کالا به صورت شکیل و خاص روانه بازار جهانی ایران شود. در همین خصوص باید عنوان کرد که این استخر به صورت گرد تولید شده است که با ساختار لایه ای، استحکام و مقاومت بالایی به خود اختصاص داده تا با خیالی راحت مخزن درون آن را پر کنید تا کودک شما به بازی و سرگرمی های خود بپردازد. همچنین همانطور که در تصویر ملاحضه می کنید، طرح روی بدنه این محصول برگرفته از موجودات دریایی و انواع حیوانات به صورت گرافیکی و فانتزی به رنگ های روشن و شاد بوده، البته نکته مهم دیگر در خصوص این استخر می توان به دارا بودن یک عدد توپ گرد بادی و همین طور حلقه شنا گرد اشاره کرد که بر روی هر دوی آن ها نقش هایی همانند بدنه استخر شکل گرفته. همانطور که در دیگر نمونه  استخر های موجود در سایت ذکر شده است رویه این کالای بادی نیز ساخته شده از نوع PVC با طرح چرم را دارا می باشد که به دلیل مقاومت و ضخامت لایه های این جنس می توانید بدون هیچ نگرانی از این کالا در هر فضا و مکانی استفاده نمایید. البته لازم به ذکر است نمایندگی اینتکس در کنار بسته این کالا یک چسب تعمیر نیز عرضه خواهد کرد نت بواسطه آن در هنگام آسیب دیدگی ها اقدام به ترمیم و تعمیر آن کنید. برای خرید استخر بادی کودک می توانید با مراجعه به سایت معتبر سنتر اینتکس خرید خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید. 

 نوعخانگی
 طول 132 سانتی متر
 عرض132 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 ظرفیت آب 189 لیتر
 جنس بدنه PVC با رویه چرم
 وزن کالا 3 کیلو گرم
 پمپ باد _
 کد محصول intex 59468

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...