استخر بادی کودک با توپ رنگی بست وی

Bestway 52466

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با توپ رنگی بست وی ، استخری بسیار دوست داشتنی و زیبا برای کودکان است که طراحی گرد دارد ، این استخر بادی قابل استفاده به عنوان استخر توپ نیز می باشد . این استخر شامل توپ هایی است که داخل آن ها عروسک های بادی وجود دارد که کودکان می توانند از آن ها استفاده و بازی کنند . شما می توانید استخر بادی کودک با توپ رنگی بست وی را از فروشگاه سنتر اینتکس برای بازی کودکان خود خریداری کنید تا یک فضای ایمنی را برای آب تنی در منزل داشته باشند .

استخر بادی کودک با توپ رنگی بست وی از جدید ترین استخر های بادی کودکان است که برند بست وی آن را تولید کرده است . این استخر بادی به همراه خود توپ های رنگی بسیار دوست داشتنی و زیبایی را دارد که برخی از توپ ها نیز جایزه داشته و در داخل آن ها عروسک های بادی کوچکی نیز وجود دارد که اشکال فضایی و کهکشانی دارد . این توپ ها قابلیت شناور ماندن بر روی آب دارند و کودک می تواند در هنگام بازی و آب تنی در استخر از این توپ های رنگی و عروسک های بادی استفاده کند . این استخر کوچک است و برای استفاده کودکان طراحی شده است ، به طوریکه استخر بادی کودک با توپ رنگی بست وی دارای قطر 102 سانتی متری و ارتفاع 25 سانتی متری می باشد . به همین جهت داخل استخر 101 لیتر آب جای می گیرد . این استخر بادی می تواند به عنوان استخر توپ نیز استفاده شود . به طوریکه شما می توانید از فروشگاه سنتر اینتکس توپ های رنگی بیشتری را تهیه کنید و بدون اینکه داخل استخر را با آب پر کنید ، با توپ های رنگی پر کنید تا در خانه نیز بتوانند از این استخر به عنوان استخر توپ استفاده کنند . طراحی استخر بادی کودک با توپ رنگی بست وی به صورت سه لایه است .

 نوع خانگی و سفری
 قطر 102 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 رده سنی +2 سال
 ظرفیت 101 لیتر
 جنس بدنه PVC ضخیم 
 وزن 1.4
 گارانتی 48 ساعت
کد محصول Bestway 52466

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...