استخر بادی کودک با تشک پرش مجزا بست وی

bestway 52385

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با تشک پرش مجزا بست وی از استخر های عالی برای استفاده کودکان است که در کنار داشتن استخر بادی می تواند از تشک پرش یا تشک جامپینگ نیز استفاده کنند . این استخر بادی در واقع دو محصول بادی بوده که می تواند برای بازی های بیشتر کودکان مناسب باشد . این استخر بادی دارای عروسک و حلقه های بادی برای بازی های بیشتر بوده و دارای یک تشک با خاصیت فنری و انعطاف پذیری بسیار بالاست که می تواند برای پریدن و جامپ زدن کودکان مناسب باشد . تشک جامپینگ استخر بادی کودک با تشک پرش مجزا بست وی دارای ایمنی بسیار عالی است . شما می توانید این محصول بادی بی نظیر را با قیمت ارزان از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری کنید .

استخر بادی کودک با تشک پرش مجزا بست وی از محصولات بادی بسیار دوست داشتی فروشگاه سنتر اینتکس می باشد که برند بست وی آن را به صورت ترکیبی از دو وسیله بازی تولید کرده است . این استخر بادی در کنار خود یک تشک پرش برای بازی های بیشتر کودکان دارد که در واقع این دو محصول بادی به یکدیگر متصل شده است و کودکان می توانند در کنار آب تنی و آب بازی ، پرش هایی را نیز انجام دهند . استخر این محصول بادی سایز متوسطی داشته که آن را برای استفاده کودکان بالای 2 سال مناسب کرده است . عمق استخر نیز کم بوده و ظرفیت داخل استخر به 70 لیتر می رسد . و اما تشک جامپینگ یا پرشی که برای استخر بادی در نظر گرفته شده است ، می تواند به خوبی در برابر فشار های وارده مقاوم باشد و خاصیت فنری را از خود داشته باشد تا کودکان تا ارتفاع بیشتری بپرند و بازی کنند . بست وی برای اینکه ایمنی تشک پرش بالا تر برود ، دور آن را حفاظ بندی کرده است که این حفاظ ها از توری و ستون های بادی تشکیل شده است . برای ساخت تمامی بخش های بادی استخر بادی کودک با تشک جامپینگ از پی وی سی استفاده شده است . استخر بادی کودک با تشک پرش مجزا بست وی 5.6 کیلوگرم می باشد .

 نوع خانگی
 طول  239 سانتی متر
 عرض  142 سانتی متر
 ارتفاع 102 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 ظرفیت آب  70 لیتر
 اقلام همراه برچسب تعمیرات
 تشک پرش
 دارای عروسک و حلقه بادی 
 وزن 5.6
 کد محصول Bestway 52385

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...