استخر بادی کودک با تشک جامپینگ و سرسره بادی

bestway 53377

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با تشک جامپینگ و سرسره بادی جدید بست وی تولید شده در ابعاد بزرگ برای بازی های کودکانه در محیطی باز همچون حیاط خانه و ویلاها یا باغ ها راه اندازی کنید . این استخر بادی شامل سرسره بادی و تشک پرش و جامپینگ می باشد که کودکان می توانند از آن ها نیز برای بازی های بیشتر استفاده کنند . شما می توانید این محصول اورجینال و اصل برند بست وی را با ضمانت از فروشگاه اینتکس سنتر خریداری کنید .

استخر بادی کودک با تشک جامپینگ و سرسره بادی از استخر های بادی بسیار بزرگ برند بست وی می باشد که در سال 2022 آن را با ویژگی های بسیار عالی و با امکانات بیشتر تولید کرده است تا کودکان بتوانند بازی های بیشتری را انجام دهند . این استخر بادی دارای ابعاد بزرگی بوده و در کنار ابعاد بزرگ عمق کمی را برای استخر بادی در نظر گرفته است تا کودکانی که سنین پایین تری دارند بتوانند از استخر بادی کودک با تشک جامپینگ و سرسره بادی استفاده کنند . رده سنی پیشنهادی برای استفاده از استخر بادی ، کودکان بالای 2 سال می باشد . طول استخر بادی کودک با تشک جامپینگ و سرسره بادی برابر با 551 سانتی متر و عرض آن نیز برابر با 502 سانتی متر می باشد ، که می توان گفت استخر طراحی مربعی دارد . ارتفاع این محصول بادی همچنین 265 سانتی متر است که در واقع ارتفاع سرسره بادی و تشک جامپینگ می باشد . عمق استخر 20 سانتی متر می باشد . سرسره این استخر بادی دوقلو بوده که امکان سر خوردن 2 کودک به صورت همزمان را خواهد داد . به طور کلی از استخر بادی کودک با تشک جامپینگ و سرسره بادی ، 9 کودک می توانند استفاده کنند . برای راه اندازی این مجموعه بادی بزرگ ، در کنار محصول یک پمپ باد برقی 220 ولتی قرار گرفته است که شما می توانید از فروشگاه سنتر اینتکس این پمپ را نیز دریافت کنید تا با استفاده از آن بتوانید در کمترین زمان راه اندازی استخر بادی کودک با تشک جامپینگ و سرسره بادی را انجام دهید .

 نوع خانگی
 طول  551 سانتی متر
 عرض  502 سانتی متر
 ارتفاع 265 سانتی متر
 ظرفیت 9 نفر
 جنس بدنه  PVC ضخیم
 وزن 34.5
 اقلام همراه دفترچه راهنما، برچسب تعمیرات
 کد محصول  Bestway 53377

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...