استخر بادی کودک با تخته وایت برد

bestway 52212

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با تخته وایت برد نمونه ای از محصولات پر فروش از نمایندگی اینتکس، با امکانات و ویژگی های منحصر به فرد برای کودکان و خردسالان

استخر بادی کودک با تخته وایت برد یک محصول جذاب و منحصر به فرد از لحاظ نوع ظاهر و کیفت، توسط کمپانی بزرگ بست وی با برترین قیمت برای کودکان و خردسالان جهت تفریحات آبی و سرگرمی های گروهی در فصول گرم سال عرضه و توزیع شده است. شرکت سازنده این استخر بادی را با طراحی نوین و جدید، سعی بر این داشته محصولی متفاوت و خاص را مطابق با روحیه کودکان تولید کند تا علاوه بر استخر آب بتوانند به واسطه تخته وایت برد نصب شد در بخش انتهای محصول به بازی های فکری و یا نقاشی کردن بپردازند. لازم به ذکر است این استخر بادی کودک به دلیل ابعاد و سایز مناسب خود، می تواند فضای ایده آل و استانداری را برای یک یا 3 کودک را فراهم سازد، همچنین به دلیل حجم کوچک و وزن سبکی که دارد می تواند همراه شما در سفرهایتان نیز باشد. بدنه این استخر بادی به از رنگ هایی همچون زرد، سبز، آبی و... طراحی شده که می تواند عاملی مهم بر تشویق کودکان برای گذراندن اوقات و فراغت آن ها باشد. از سوی دیگر همان طور که می دانید جنس بدنه نیز یک بخش مهم دیگر در خرید و انتخاب یک محصول خصوصا محصولات بادی خواهد بود تا با اطمینان آن را در سبد خرید خود قرار دهند. در همین راستا باید عنوان کنیم که بدنه این کالا از نوع PVC طرح چرم و بخش های کناری آن نیز از نوع PVC دو لایه و بسیار ضخیم طراحی و تولید شده اند، PVC یکی از بهترین و با کیفیت ترین اجناس موجود در ساخت استخر های بادی می باشد که می توانید پس از خرید از آن در تمامی فضاهای خانگی و سفری خود بهره ببرید. همچنین راه اندازی این کالا نیز به آسان ترین شیوه توسط به کمک یک پمپ باد دستی و مخصوص لوازم بادی و از طریق محفظه های نصب شده بر روی بدنه امکان پذیر خواهد بود. علاوه بر این در کنار بسته این استخر یک برچسب تعمیر نیز قرار داده شده است تا بتوانید در هنگام آسیب دیدگی و پارگی ها اقدام به ترمیم کالا کنید. در صورت تمایل به خرید این محصول بادی کودک می توانید هم اکنون از طریق سایت سنتر اینتکس و یا تماس با نمایندگی محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. 

 نوع خانگی
 طول 127 سانتی متر
 عرض 127 سانتی متر
 ارتفاع 84 سانتی متر
 ظرفیت آب 118 لیتر
 جنس بدنه پی وی سی
 پمپ باد خیر
 وزن 1.95 کیلو گرم
 اقلام همراه برچسب تعمیر, دفترچه راهنما, گارانتی تست
 کد محصول bestway 52212

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...