استخر بادی کودک با ارتفاع کم

intex 57126NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با ارتفاع کم عرضه و تولید شده در فروشگاه اینترنتی اینتکس، همراه با برچسب تعمیراتی و ضمانت دو ساله و مهلت تست برای خریداران

استخر بادی کودک با ارتفاع کم برای رده سنی کودک 1 تا 3 سال بوده اغلب دارای طراحی بدنه های فانتزی با رنگبندی شاد بوده که بر اساس علایق این گروه سنی انتخاب شده است. از طرفی شرکت اینتکس این گروه از محصولات را بر اساس استاندارد های جهانی تولید کرده تا ایمنی کودک در زمان استفاده حفظ شود. لازم به ذکر است بدنه اصلی این استخر بادی کودک از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده وینیل طرح چرم طراحی و تولید شده و این جنس بدنه طول عمر بالای این استخر بادی را به طور کامل می تواند تضمین کند. بخش کناری این استخر بادی کودک شامل طرح و دیواره ها بوده از نوع وینیل طرح دار می باشد. همچنین تمام قسمت این محصول از باکیفیت ترین نوع پلاستیک فشرده وینیل دولایه با خاصیت بادشو بوده و کف دولایه به این دلیل انتخاب شده که این قسمت همواره با سطح زمین در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل خواهد کرد. نوع باد شو برای بخش کف نیز می تواند راحتی و ایمنی کودکان را فراهم کرده و از سوی دیگر موجب افزایش چشمگیر طول عمر استخر بادی خواهد شد. البته این محصول با چند روش ساده به راحتی برای استفاده در سالیان طولانی مناسب بوده و تنها کافی ست از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه بپرهیزید. همچنین از پرش بر روی دیواره های آن نیز خودداری کنید. در صورت هرگونه آسیب می توانید محصول را برای تعمیر به دفتر نمایندگی مرکزی محصولات بادی ارسال نمایید. استخر بادی کودک با ارتفاع کم و طراحی بدنه شاد و کودکانه بوده و قیمت ارزان و طول عمر بالا دارد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این استخر بادی کودک را با قیمت و کیفیت استاندارد برای فرزند خود خریداری نمایید.

 نوع  خانگی
 طول  140 سانتی متر
 عرض  140 سانتی متر
 ارتفاع  11 سانتی متر
 ظرفیت آب   115 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ -
 اقلام همراه دفترچه راهنما، برچسب تعمیرات 
 کد محصول  intex 57126NP

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...