استخر بادی کودک با ابعاد بزرگ

intex 33123

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
2,330,000
2,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با ابعاد بزرگ محصولی پرطرفدار، با بدنه ای مقاوم و مستحکم، قابل خرید از نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس

استخر بادی کودک با ابعاد بزرگ نمونه ای از استخرهای بزرگ با طراحی مستطیلی می باشد که به دلیل ابعاد و ظرفیت آب بسیار بالایی که دارا می باشد می تواند نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان نیز مورد استفاده قرار گیرد. این استخر بادی بزرگ با داشتن وزن کم و قابلیت جمع شدن در سایز بسیار کوچک می تواند به راحتی قابل حمل و استفاده در مسافرت های شما باشد. همانطور که می بینید طراحی و ارگونومی صورت گرفته در این استخر بادی همانند اکثر استخرهای تولید شده از برند اینتکس به شکل مستطیلی طراحی شده است که به صورت طبقه ای از سه لایه نسبتا پهن برخوردار بوده که هر کدام از این لایه ها از یک دریچه باد مجزا بهره می برند که می توانید توسط یک پمپ باد مخصوص اقدام به پر کردن هوای درون استخر کنید البته لازم به ذکر است در صورت دلخواه می توانید ارتفاع هر کدام از این لایه های بادی را تنظیم نمایید. جنس بدنه این محصول امری مهم در ویژگی های هر محصول بادی می باشد که تاثیر مستقیمی بر طول عمر و دوام کالا خواهد داشت. این استخر بادی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم و رنگی بوده که دارای ضخامت قابل قبولی بوده که امکان استفاده در فضای باز و باهر شرایط مختلف آب و هوایی را برای شما فراهم می سازد. راه اندازی همه استخرهای بادی با روشی بسیار آسان توسط انواع پمپ های باد قابل انجام خواهد بود که به راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می پذیرد. هم اکنون می توانید این استخر بادی را به همراه 48 ساعت مهلت تست و یک برچسب تعمیر از نمایندگی اینتکس با قیمتی مناسب و ارزان خریداری کنید. 

 نوعخانگی
 ظرفیت آب995 لیتر
 طول305 سانتی متر
 عرض183 سانتی متر
 ارتفاع56 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح دار
 وزن کالا7 کیلو گرم
 پمپ__
 کد محصول intex 33123

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...