استخر بادی کودک با آبشار و سرسره بادی

bestway 53079

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
1,780,000
1,720,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با آبشار و سرسره بادی از نمونه استخر های بادی در فروشگاه مرکزی اینتکس با بهترین قیمت و مرغوب ترین کیفیت برای کودکان 2 تا 4 سال

استخر بادی کودک با آبشار و سرسره بادی از جدید ترین و شیک ترین استخر های بادی کم عمق برای سنین کودکان و خردسالان بوده که با امکانات فراوانی که دارا می باشد از بدو ورود به بازار توانسته طرفداران زیادی را پیدا کند. طراحی صورت گرفته در این محصول به شکل مستطیل بوده که به دلیل ارتفاع و ابعاد بزرگی که دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده کودکان و خردسالان به صورت گروهی باشد که با ترکیب رنگ هایی همچون آبی، قرمز و سفید توانسته تضاد زیبایی را برای محصول ایجاد کند. همنچنین با دارا بودن یک عروسک بادی شناور با طرح کوسه جلوه ای زیبا و فانتزی را به محصول بخشیده که در کنار آن یک عدد حلقه بادی نیز قرار گرفته است که می توان از آن برای محافظت خردسالان استفاده کرد. از دیگر نکات سرگرم کننده این استخر بادی می توان به سرسره بادی اشاره کرد که در بخش بالای سرسره، یک دروازه بادی طراحی شده که در مرکز آن یک آبپاش مجزا قرار گرفته است که تنها کافیست با نصب یک شلنگ به راحتی آن را راه اندازی کنید. در جلوی سرسره این محصول نیز یک قسمت بادی به صورت نرم و مشبک طراحی شده تا پس از سر خوردن از سرسره دچار آسیب دیدگی نشوند. جنس رویه این محصول از نوع PVC با رویه طرح چرم تهیه شده که علاوه بر داشتن مقاومت بالا، زیبایی استخر را دو چندان کرده است. بخش های کناری محصول نیز از نوع PVC طرح دار ساخته شده که به دلیل مقاومت و ضخامت بالا از تحمل وزن قابل قبولی نسبت به حجم آب خواهد داشت. علاوه بر این خصوصیات در کنار این محصول یک برچسب تعمیر هم قرار داده شده تا در صورت بروز مشکلات احتمالی و پوسیدگی ها بتوانید به راحتی آن را رفع نمایید. شما می توانید این استخر بادی کودک را بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به همراه راه اندازی آسان و سریع و 48 ساعت ضمانت تست از سایت معتبر اینتکس اقدام به ثبت خود سفارش کنید. 

نوعخانگی و سفری
طول234 سانتی متر
عرض203 سانتی متر
ارتفاع129 سانتی متر
ظرفیت آب276 لیتر
جنس بدنهPVC ضخیم و دو لایه
پمپندارد
چسب تعمیردارد
کد محصولbestway 53079

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...