استخر بادی کودک اینتکس کدintex 57106

intex 57106

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
620,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس کدintex 57106 محصولی زیبا با ظاهری متفاوت و قیمتی بسیار مقرون به مصرفه و ارزان و کیفیتی باور نکردنی و دارای طرح و رنگ های متفاوت و متناسب با هر نوع سلیقه ای  می باشد .برای خرید این استخر بادی جذاب به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه کنید .

استخر بادی کودک اینتکس کدintex 57106 در میان ساین به گونه ای انتخاب شده تا کودکان در این رده سنی با خیالی آسوده از آن لذت ببرند . شکل ظاهری ایناستخر بادی دایره ای شکل انتخاب شده است . بدنه محصول سه طبقه بوده که از طریق سه دریچه مجزا باد قابل راه اندازی خواهد شد . رنگ اصلی این استخر بادی سفید مات تعبیه گردیده اما برای جذب کودکان بر روی بدنه اصلی می توانید طرح های انیمیشنی از دایناسور ها را مشاهده کنید که این طرح جذابیت خاصی برای کودک دارد . کف این استخر بادی جهت حفظ امنیت کودکان به صورت بادشو تعبیه شده  تا کودک تعادل داشته باشد و آسیبی به پای کودک وارد نشود و از طریق یک دریچه باد مجزا می توان از آن استفاده کرد . این محصول دارای پمپ باد می باشد تا شما بتوانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان این استخر را راه اندازی کنید . جنس بدنه محصول بسیار با کیفیت و مقاوم در برابر شرایط جوی متفاوت انتخاب شده است. تا شما عزیزان بتوانید در هر زمان و هر مکان از این استخر بادی مقاوم استفاده کنید . وزن کم و حجم این استخر بادی موجب شده تا یک همراه خوب در سفر برای شما باشد. به دلیل ابعاد بسیار مناسب این محصول می توانید از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید . برای تهیه این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه کنید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 33 لیتر
قطر 61 سانتی متر
ارتفاع 22 سانتی متر
وزن 500 گرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هابدنه سه لایه بادی
دارای کف بادی
مناسب سنین 1 تا 3 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...