استخر بادی کودک اینتکس طرح هشت پا

intex 57115

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید استخر بادی کودک اینتکس طرح هشت پا با رویه نرم و با دوام از جنس وینیل دو لایه به همراه کف بادی مناسب برای استفاده در محیط های باز و خانگی می باشد . برای خرید این استخر بادی به سایت سنتر اینتکس مراجعه کنید .

استخر بادی کودک اینتکس طرح هشت پا دارای ساختار های فانتزی می باشد و به خوبی میتواند نظر کودک شما را جلب کند . این استخر بادی زیبا دارای طراحی فانتزی فوق العاده با شکل هشت پا می باشد که در بخش بالایی استخر واقع شده است و نقش سایه بان را نیز ایفا می کند . استخر بادی کودک اینتکس طرح هشت پا اینتکس دارای بدنه ای دو لایه از جنس وینیل می باشد که کیفیت و مقاومت این محصول را فراتر از استانداردهای جهانی کرده است . همچنین وزن این استخر بادی کودک برابر با 1 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به هنگامی که عاری از باد می باشد ، حجم بسیار کمی را اشغال کرده و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . لازم به ذکر است که سن استفاده از این استخر بادی برای کودکان یک تا سه سال می باشد که بسته به وزن کودک می توانید از آن بهره مند شوید . این استخر بادی دارای جعبه و چسب تعمیرات می باشد تا در صورت برخورد استخر با اجسام تیز و برنده بتوانید به راحتی مشکل را رفع کرده و دوباره از این استخر استفاده کنید . همچنین این استخر دارای پمپ باد نیز می باشد تا خودتان بتوانید به راحتی این استخر بادی را باد کنید . استخر بادی کودک اینتکس طرح هشت پا اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه سنتر اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به خرید آن نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوعخانگی، سفری
ظرفیت 45 لیتر
قطر 104 سانتی متر
ارتفاع 102 سانتی متر تا سایه بان
وزن 1.2 کیلوگرم
جنس رویه وینیل با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری وینیل طرح دار
جنس کف وینیل دو لایه بادی
پمپ ندارد
نوع پمپ ----
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی هادارای سایه بان بادی سرخود
دارای کف بادی
مناسب سنین 1 تا 3 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...