استخر بادی کودک اینتکس طرح مک کوین

intex 57478

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
1,550,000
1,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس طرح مک کوین محصولی مناسب  با روحیات پسرانه و در بالاترین کیفیت موجود است . این استخر مستطیلی با قیمتی مقرون به صرفه از فروشگاه اینتکس ایران قابل خریداری می باشد تا شما یک خرید مطمئن را تجربه کنید و محصول دلخواهتان را در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید .

استخر بادی کودک اینتکس طرح مک کوین از سری استخر های جذاب این کمپانی بوده که در ابعادی بزرگ به بازار عرضه شد . این استخر بادی در ابعادی مستطیل شکل طراحی شده که به دلیل سایز ویژه ای که دارد به راحتی برای بزرگسالان نیز قابل استفاده است . در طراحی محصولات مخصوص کودکان باید به علایق آن ها توجه خاصی شود . این استخر بادی نیز در گروه مورد مصرف کودکان قرار داشته به همین دلیل طرح بدنه آن الهام گرفته شده از انیمیشن محبوب مک کوین است . رنگ غالب و برتر در بدنه این محصول قرمز در نظر گرفته می شود . دیواره داخلی آن زرد و کف این محصول آبی انتخاب شده است . ساختار این استخر بادی به صورت دو لایه با دریچه های بادی کاملا مجزای باد می باشد . این محصول به دلیل وزن کم و قابلیت راه اندازی آسان می تواند در سفر نیز مورد استفاده قرار بگیرد . جنس بدنه مقاوم محصول کیفیت آن را در فضای باز نیز تضمین می کند . در داخل بسته بندی محصول یک برچسب تعمیرات موجود بوده که در صورت هرگونه ایرادی با استفاده از آن می توان باز هم از استخر بادی خود بهره برداری کرد. فروشگاه سنتر اینتکس ایران این استخر بادی زیبا را با تخفیفی مناسب به بازار عرضه می کند .

 نوع
 مستطیلی
 طول
 272 سانتي متر
 عرض
 165 سانتي متر
 ارتفاع
 56 سانتی متر
 ظرفیت
 749 لیتر
 جنس بدنه
 PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری
 PVC طرح دار
 جنس کف
 PVC دو لایه
 کف بادی
 خیر
 پمپ باد
 خیر
 نوع پمپ
 -
 ساير ويژگي ها
 ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت دو طبقه ای
 قابلیت استفاده برای بزرگسالان
 دارای رنگبندی داخلی جذاب
 اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...