استخر بادی کودک اینتکس با طرح یونیکورن

intex 57113

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
1,500,000
1,380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس با طرح یونیکورن محصولی فانتزی و کودکانه با بهترین قیمت و برترین کیفیت، دارای ضمانت تست و ارسال سریع

استخر بادی کودک اینتکس با طرح یونیکورن یک محصول خلاقانه و فانتزی، متناسب با روحیات کودکانه توسط کمپانی بزرگ اینتکس معرفی به بازارا های جهانی شده است. که به این واسطه کودک شما بتواند تفریح و آب تنی فوق العاده ای را همراه این استخر بادی در تمام محیط های خانه، حیاط منازل، ویلا، باغ، تراس و... داشته باشد. همانطور که در نام محصول عنوان شده است شکل و ظاهر این استخر بادی بر گرفته از بهترین و جذاب ترین طرح های عروسکی یونیکورن یا همان اسب تک شاخ می باشد که به رنگ سفید همراه با تلفیقی از دیگر رنگ های شاد و جذاب، جلوه ی ویژه ای را به این محصول بخشیده است که به خوبی می تواند توجه کودکان مخصوصا دختران را به خود جلب کند تا روز خوب و شادی را به همراه این استخر بادی سپری  کنند. در کنار موارد می توان به سایبان رنگین کمانی که بر روی محصول نصب شده است اشاره نمود که به صورت لایه این و رنگی در کنار هم قرار گرفته اند تا هنگام استفاده در فصل تابستان و فضاهای باز از پوست کودکتان در برابر اشعه مضر خورشیدی و سوختگی های ناشی آن محافظت نماید. در زمینه ابعاد و وزن این کالای بادی نیز لازم به ذکر است این استخر بادی نیز به دلیل داشتنی طول و عرض کوچک میتواند به راحتی قابل نصب و راه اندازی در هر مکان و فضایی باشد و گزینه ی مناسبی برای استفاده در سفرهای شما عزیزان به شمار بیاید. جنس این استخر بادی کودک از PVC می باشد که نمونه ای جنس رایج استفاده شده در اکثر محصولات بادی بوده و دلیل این استفاده ی متداول در تولید آن ها، کیفیت و مقاومت بالای این این جنس در برابر فشار و ضربه می باشد که خیال مصرف کننده آسوده سازد. همچنین برای ایجاد دوام و جلویگری از آسیب دیدگی ها در ناحیه بدنه این محصول، بخش کف آن از پی وی سی دولایه استفاده شده است تا مقاومت آن را در برابر تماس با سطح زمین و فشار آب دو چندان شود تا با خیالی راحت بتوانید آن در سبد خرید خود قرار دهید. راه اندازی این محصول نیز به ساده ترین شیوه، توسط پمپ های باد دستی و برقی از طریق دریچه های نصب شده بر روی بدنه امکان پذیر می باشد تا شکل کلی را به خود بگیرد و قابل استفاده شود. هم اکنون می توانید این استخر بادی کودک را با برترین کیفیت و با صرف کمترین هزینه از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری نمایید و در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

 نوع تفریحی
 طول  127 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 69 سانتی متر
 ظرفیت آب 80 لیتر 
 جنس بدنه PVC رنگی
 پمپ باد _
 اقلام همراه برچسب تعمیر, دفترچه راهنما
 کد محصول intex 57113

استخر بادی رنگین کمان با آبپاش سرخود با توجه به کیفیت عالی و ساختاری فوق العاده ای که داشته است، توانسته مشتریان بسیاری را به سوی خود جلب کند. این محصول نمونه ای از استخر هایی است که دارای ابعاد متناسب در میان تمامی استخر های بادی، طراحی بسیار شاد برای بازی گروهی کودکان و کیفیت بسیار خوب است که می تواند از هر نظر گزینه مناسبی باشد. این کالا یکی از محبوب ترین استخرهای کودکان در رده ی سنی بالای 6 سال به بالا است که به شکل مستطیلی ساخته شده و ارتفاع آن از دو لایه تشکیل شده که هر لایه دارای دریچه باد مجزا می باشند. 

نوع طراحی کالا

یکی از ویژگی های مهمی که سبب شده تا این محصول به یکی از کالا های پر فروش بازار تبدیل شود ، نوع طراحی و ارگونومی ساخت این محصول است که ان را از نمونه های مشابه تا مقدار زیادی متفاوت کرده است. در همین خصوص نیز باید گفت که این کالا ظاهری گرد شکل دارد و همین ظاهر باعث شده تا فضای کمی را اشغال کند. این کالا سایبانی به شکل رنگین کمانی و زیباست که از پوست کودک شما در برابر نور خورشید محافظت می کند.

رنگ بندی و نوع ساخت

در خصوص رنگ این محصول هم باید گفت که تمام بخش های این کالا به صورت یکدست سفید رنگ تولید گردیده اند و تنها لایه خارجی و جلویی این محصول است که یک عدد طرح قو را بر روی خود دارا می باشد و همین عامل هم سبب شده تا از یکنواختی و سادگی خارج شود. در کنار این موارد باید به کف این کالا هم اشاره نمود که از نوع بادی طراحی شده است و نرمی و راحتی را به کودک شما هدیه داده است.

نحوه سفارش

استخر بادی رنگین کمان با طراحی جدید یک محصول با طراحی مقاوم، ساختاری بی نظیر و جذاب بوده که دارای ابعاد مناسبی است و هیچ گونه خطری برای کودک شما نخواهد داشت. مقاومت بالا بدنه و همچنین نرمی و لطافت فوق العاده این محصول نیز از دیگر ویژگی های بسیار خوب این کالا به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...