استخر بادی کودک اینتکس با طرح عروسکی

intex 57466

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
875,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس با طرح عروسکی از نمونه استخر بادی در فروشگاه مرکزی اینتکس با بهترین و نازل ترین قیمت و مرغوب ترین کیفیت برای کودکان 1 تا 4 سال

استخر بادی کودک اینتکس با طرح عروسکی محصولی بسیار جدید و فوق العاده از شرکت اینتکس بوده که با طراحی زیبا و دوست داشتنی که داشته می تواند یکی از ابزار های بازی و تفریحی اصلی کودک عزیز شما باشد. این استخر بادی بدنه رنگارنگی داشته و از ترکیب رنگی آبی و سبز در ساخت آن استفاده شده و همینطور جنس بدنه این استخر از وینیل بوده و در برابر فشار مقاومت بسیار خوبی دارد. در تولید این محصول برای رضایتمندی مشتریان عزیز، این استخر بادی از کیفیت و طول عمر بالا و از مرغوبیت ارگونومی و ساختار جنس بدنه فوق العاده ای بهره میبرد. لازم به ذکر است برای بخش کفی این محصول از جنس وینیل دو لایه استفاده می شود که این بخش به دلیل توان تحمل وزن محصول و تماس مستقیم با سطح زمین از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و همچنین این نوع ساختار علاوه بر نرمی و راحتی کودک شما در زمان استفاده، باعث افزایش کارایی و طول عمر محصول می شود. گفتنی است جنس رویه این محصول از نوع وینیل و بخش های کناری آن از وینیل سبز رنگی ساخته شده و به دلیل دوام بالا ساختاری کلی، شما می توانید بدون دغدغه و هیچ گونه مشکلی از طول عمر محصول در فضای باز نیز از آن استفاده نمایید زیرا که این ساختار در برابر تغییرات شرایط جوی و مختلف آب و هوا و تابش مستقیم نور خورشید کاملا مقاوم است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این استخر بادی از طراحی زیبا و جدید و گردی بهره میبرد که برای کودکان بسیار جذاب و مهیج است. این استخر بادی محصولی منحصر به فرد با قیمتی مناسب از شرکت اینتکس بوده که برای کودکان 1 تا 4 سال طراحی شده است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید

 نوع  خانگی
 قطر 168 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 وزن محصول  2 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC ضخیم دولایه
 ظرفیت آب 481 لیتر
 پمپ   -
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
 کد محصول intex 57466

استخر بادی کودک اینتکس با طرح عروسکی استخری زیبا و دوست داشتنی است که فروشگاه سنتر اینتکس تصویری از آن را قرار داده است که می توانید آن را مشاهده کرده و به کودکان خود نیز نشان بدهید تا در صورت علاقه به این نوع محصولات بادی و همچنین ظاهر استخر بادی ، آن را با قیمت ارزان از فروشگاه سنتر اینتکس با تضمین اصالت کالا خریداری کند . این محصول بادی دارای مهلت تست تعمیر بوده و شما می توانید با اطمینان کامل آن را خریداری کنید . حال می پردازیم به نقد و بررسی استخر بادی کودک اینتکس با طرح عروسکی تا در خرید های خود بیشتر راهنمایی شوید . 

استخر بادی کودک اینتکس با طرح عروسکی خود می تواند نظر هر کودکی را جلب کند . شرکت اینتکس که سازنده این محصول و یکی از برند های پر فروش می باشد ، برای ساخت استخر بادی از رویه ای طرح دار استفاده کرده است ، درست به مانند سایر استخر های بادی خود که برگرفته از اشکال و طرح های زیبا بوده و این استخر نیز دارای طراحی چاپی بسیار زیبا است که از چند کاراکتر دوست داشتنی در انیمیشن های مختلف گرفته شده است . طرح شلوغ این استخر بادی آن را جذاب تر از بسیاری از استخر های بادی دیگر کرده است . 

این استخر به صورت طبقه طبقه ساخته شده است و اگر دقت داشته باشید مشاهده خواهید کرد که دیواره استخر دارای طراحی بادی بوده و از سه حلقه بادی تولید شده است ، این لایه ها به بهترین شکل به یکدیگر متصل شده اند و این مورد باعث شده است تا کیفیت استخر بسیار افزایش یابد . یکی از راه هایی که شرکت اینتکس برای افزایش کیفیت استخر های بادی خود کرده است ، این طراحی یعنی طراحی چند لایه می باشد . برخلاف دیواره بادی استخر ، کف آن بادی نبوده و تنها از پی وی سی ضخیم به صورت دولایه استفاده شده است . 

بخش داخلی و البته کف استخر بادی کودک اینتکس با طرح عروسکی در رنگ سبز است که در صورت پر کردن آن با آب ، جلوه زیباتری را به خود خواهد گرفت . برای استفاده از این استخر بادی نیاز است تا تمامی بخش های بادی باد شود . به دلیل اینکه این استخر بادی دارای سه محفظه است ، نیاز است تا هر سه لایه را باد کنید و از آن استفاده کنید . اگر قصد دارید که عمق استخر را کمتر در نظر بگیرید ، بهتر است که استخر بادی را به صورت کامل باد کنید و تنها آب آن را کمتر در نظر بگیرید .

قطر استخر بادی کودک اینتکس با طرح عروسکی برابر با 168 سانتی متر و ارتفاع آن 40 سانتی متر است به همین منظور ظرفیت داخلی استخر نیز 481 لیتر می باشد که می توانید آن را به آسانی به وسیله شلنگ آب پر کرده و برای تخلیه نیز از دریچه تخلیه استفاده کنید . وزن کلی استخر بادی کودک اینتکس با طرح عروسکی نیز 2 کیلوگرم می باشد که به سادگی قابل جابجایی است ، البته حجم بسته بندی آن بسیار کوچک تر از ابعادش در هنگام راه اندازی می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...