استخر بادی کودک اینتکس با سایز متوسط

intex 58419S

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
940,000
890,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس با سایز متوسط مناسب برای کودکان 1 تا 4 سال، دارای ضمانت و مهلت تست کالا، سهولت در راه اندازی محصول و ارسال رایگان و سریع

استخر بادی کودک اینتکس با سایز متوسط یکی دیگر از محصولات برای سرگرمی آبی و توپی کودکان بوده است که ساخته شده از بهترین و مرغوب ترین اجناس با بهترین کیفیت است و می تواند گزینه ای فوق العاده برای استفاده در فضاهای باز مانند حیاط، ویلا، باغ و... باشد. این محصول با طراحی منحصر به فرد و جدید به همراه ویژگی هایی متفاوت همراه با اجزا و اسباب بازی های شاد و سرگرم کننده برای رویه کودکان 1 تا 4 سال می باشد که باعث می شود محصولی عالی برای دوستداران و خریداران استخر های بادی باشد. در رابطه با جنس بدنه این محصول باید عنوان کرد که یکی از مقاوم ترین استخر های بادی موجود و تولید شده، بوده که به دلیل کیفیت و مقاومت بالا به سادگی آسیب نخواهد دید و شما می توانید سالیان سال از آن بدون هیچگونه پوسیدگی و ساییدگی در تمامی فضاها استفاده کنید. جنس بدنه این استخر بادی از PVC طرح چرم با روکش برزنتی طراحی شده که این نوع از روکش ها، به دلیل کیفیت و استحکام بالا توانسته مقاومت بالایی در برابر نوسانات آب و هوایی، تابش اشعه نور خورشید، رطوبت و دمای آب از خود نشان دهد. در رابطه با راه اندازی آن نیز می توان گفت که نصب این استخر کمتر از از 4 دقیقه زمان امکان پذیر خواهد بود و تنها کافیست  آن را بر روی یک سطح صاف قرار دهید و سپس با استفاده از پمپ باد دستی و یا برقی مجزا، اقدام به باد کردن آن از طریق محفظه های تعبیه شده بر روی بدنه محصول کنید. شما عزیزان می توانید این استخر بادی کودک را به همراه اقلام همراه، 48 ساعت ضمانت تست، دفترچه راهنما و یک برچسب تعمیر و از طریق نمایندگی اینتکس اقدام به سفارش کنید. 

 نوع خانگی
 ظرفیت آب  360 لیتر
 قطر  114 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 پمپ-
 وزن محصول 1 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 اقلام همراه دفترچه راهنما، برچسب تعمیرات 
 کد محصول intex 58419S

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...