استخر بادی کودک اینتکس با آبپاش سرخود

pool 10105

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18%
1,870,000
1,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس با آبپاش سرخود با قیمت مناسب در مرکز فروش محصولات بادی اینتکس، با قیمت ارزان و ارسال رایگان و سریع کالا

استخر بادی کودک اینتکس با آبپاش سرخود یکی دیگر از تولیدات کارخانه اینتکس در سال 2021 بوده که مناسب رده سنی بالاتر از 2 سال طراحی و با قیمت مناسب و کیفیت بالا روانه بازار فروش شده است. این استخر بادی کودک از طراحی بدنه مستطیلی شکل برخوردار بوده که ظاهری بسیار چشمگیر و فانتزی برای کودکان داشته چرا که مخاطب های استفاده از این استخر بادی، کودکان سنین پایینی هستند که می توانند بدون نگرانی و با اطمینان خاطر به بازی و تفریحات آبی در منزل و در حیاط خانه در روز های گرم تابستانی بپردازند. در انتهای محصول شکل صورت یک اسب آبی طراحی شده که در واقع آبپاش بادی سرخود محصول به شمار می رود. شما با اتصال این آبپاش به یک شلنگ آب می توانید آن را برای استفاده کودک در کمترین زمان ممکن راه اندازی کنید. لازم به ذکر است برای تولید بدنه محصول از بهترین نوع وینیل استفاده شده که این جنس بدنه مقاوم و باکیفیت بوده و ساختاری منعطف نیز دارد. دماهای مختلف آب و یا تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت و کارایی این استخر بادی ندارد. این محصول به دلیل مرغوبیت جنس بدنه و وزن کم خود، در کنار راه اندازی آسان و سریعی که داشته بسیار با دوام و قابل استفاده در مدت زمان طولانی است. شما می توانید از این استخر بادی علاوه بر محیط سرپوشیده در سفر و یا فضای باز نیز استفاده نمایید. دیواره استخر بادی یک لایه بوده و رنگی آب داشته که در میان کودکان محبوبیت بالایی دارد. در داخل بسته بندی محصول یک برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما وجود داشته که شما می توانید در صورت بروز هرگونه آسیب برای بدنه استخر بادی، محصول خود را تعمیر کنید. برای خرید این استخر بادی با تخفیف ویژه و دریافت محصول اورجینال و اصل می توانید به نمایندگی مرکزی محصولات بادی اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع  خانگی
 طول  165 سانتی متر
 عرض  102 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 ظرفیت آب 260 لیتر
 پمپ-
 اقلام همراه دفترچه راهنما، برچسب تعمیرات 
 کد محصول pool 10105

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...