استخر بادی کودک اکلیلی

intex 57103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
1,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اکلیلی از جمله محصولات پرفروش برای کودکان بالای سه سال، در بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب در فروشگاه مرکزی محصولات بادی اینتکس

استخر بادی کودک اکلیلی از محبوب ترین استخر بادی های طراحی شده از کمپانی اینتکس، که این محصول بادی و آبی را در سایز و ابعاد استاندارد با کودکان و نوجوانان عرضه به بازار ایران کرده است. از عمده تفاوت هایی که میان این استخرئبادی روی آب با دیگر استخر های موجود در بازار دارد داشتن ظاهر و و ساختار آن می باشد، که همانطور که در تصویر مشاهده می کنید به صورت گرد و لایه ای تهیه شده که به همین دلیل می توانید از این استخر فوق العاده به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمایید و محیطی شاد را برای فرزندان خود به ارمغان آورید. همچنین از دیگر نکاتی که سبب فروش ویژه این استخر بادی شده داشتن بدنه ی اکلیلی به رنگ های طلایی و نقره ای این محصول می باشد که با قرار گیری آن در زیر نور خورشید سبب ایجاد جلوه ای چشم نواز در کالا می شود. از مهم ترین دلایل محبوبیت محصولات بادی این شرکت به دلیل استفاده از بهترین و مرغوب ترین اجناس برای ساخت آن ها می باشد که از وینیل یا همان پی وی سی دو لایه و شفاف ساخته شده است. لازم به ذکر است وینیل از مواد غیر شیمیایی تهیه می شود که این امر قدرت کشسانی و مقاومت محصولات را در برابر مواردی چون رطوبت، نور خورشید، دمای متغیرآب و فشار بالا می برد  هیچگونه حساسیتی برای کودکان ایجاد نمی کند. راه اندازی این محصول بادی نیز بسیار ساده می باشد که شما می توانید به کمک پمپ های باد مخصوص، در کوتاه ترین زمان آن را راه اندازی نمایید. هم اکنون پس از برسی های داده شده می توانید با مراجعه به سایت اینتکس این کالا را با صرف کمترین هزینه و بالاترین کیفیت به همراه 48 ساعت مهلت تست و برچسب تعمیرات از ما خریداری کنید. 

 نوع خانگی ، سفری
 قطر 79 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 ظرفیت 56 لیتر
 جنس بدنه وینیل
 پمپ __
 وزن کالا1.7 کیلو گرم
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول intex 57103

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...