استخر بادی کودک استوایی

intex 57643

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک استوایی از به روز ترین تولیدات این شرکت بوده که به دلیل ارگونومی گرد و شکل ظاهری و کیفیتی که دارد مورد پسند همه قرار می گیرد و جزء محصولات پر فروش این فروشگاه محسوب می شود .

استخر بادی کودک استوایی از سری استخر های مستحکم است که در طراحی آن از تمامی استانداردهای جهانی پیروی شده است . این محصول از نظر ارگونومی به شکل گرد است که روی بدنه آن از اشکال مختلف حیوانات و میوه های استوایی و بستنی استفاده شده هم چنین رنگ داخل آن نیز به صورت یک دست آبی است که باعث زیبایی بیش تر محصول می شود . جنس بدنه این استخر بادی از وینیل براق است که علاوه بر جذاب بودن , جنسی مستحکم و ماندگار داشته و در مقابل نور خورشید و آب و هوای شرجی دچار افت کیفیت نمی شود و شکل و فرم ظاهری خود را حفظ می کند و جنس کف آن نیز وینیل دولایه است که از مقاومت بالایی برخوردار است . همچنین این استخر بادی بسیار انعطاف پذیر است و به راحتی جمع میشود و فضای زیادی را اشغال نمی کند . این محصول دارای ساختاری سه لایه است که هر کدام از لایه ها از طریق دریچه هایی مجزا راه اندازی می شوند . این محصول دارای ارتفاعی است که از خطرات احتمالی پیش گیری می کند به همین علت کودک شما می تواند با خیال راحت به بازی و سرگرمی مشغول شود . از آن جا که این استخر بادی بسیار کم وزن و حجم بوده علاوه بر این که در حیاط و پشت بام خانه و خانه های آپارتمانی کاربرد دارد در هنگام مسافرت نیز می توانید از آن استفاده کنید . لازم به ذکر است که از این محصول به عنوان استخر توپ نیز می توانید استفاده کنید . برای راه اندازی این محصول به یک پمپ باد دستی یا برقی نیاز دارید تا بتوانید در کمترین زمان آن را باد کنید . در کنار این محصول یک دفترچه راهنما برای مراقبت و نحوه استفاده از آن را دریافت می کنید تا در صورت برخورد محصول با اجسام تیز و برنده با برچسب تعمیراتی که دریافت می کنید به سرعت آن را ترمیم کنید . برای خرید این استخر بادی به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید و به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید تا این محصول را در کمترین زمان درب منزل یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع خانگی
 ظرفیت 445 لیتر
 قطر 150 سانتی متر
 ارتفاع 53 سانتی متر
 سازنده بست وی
 جنس بدنه وینیل براق
 جنس کف وینیل دو لایه
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 6 سال
 دارای سه دریچه باد مجزا
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 ساختار بدنه سه لایه
 شناسه محصول intex 57643

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...