استخر بادی کودک آبی متوسط

bestway 54006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک آبی متوسط محصولی محبوب در بین مصرف کنندگان، با بدنه ای با کیفیت و مقاوم، از طریق فروشگاه اینتکس در داخل کشور توزیع می گردد

استخر بادی کودک آبی متوسط از سری استخر بادی های کودکان با سایز و ابعاد استاندارد، متناسب برای کودکان و نوجوانان یک انتخاب عالی برای آن دسته از مصرف کنندگانی که قصد استفاده از یک استخر را در فضای باز و محیط های خانگی می باشد. طراحی و ساختار این استخر بادی به صورت مستطیلی شکل گرفته که توانسته با بهره گیری از ترکیب رنگ های آبی و سفید، مورد پسند اکثر افراد واقع شود. جنس بدنه مقاوم این محصول از دیگر نکات مهمی است که تحت تاثیر شرایط متفاوت جوی و یا دماهای مختلف آب قرار نگرفته و کیفیت آن همواره ثابت می ماند چرا که ساخته شده از از پی وی سی رنگی و چرم می باشد. پی وی سی قابلیت انعطاف پذیری بالایی داشته و همچنین در عین زیبایی از استحکام بسیار  بالایی در برابر فشار و ضربه و همچنین مقاومت بسیار خوبی در برابر تابش مستقیم آفتاب دارد که شما می توانید از آن در فصل تابستان با خیال راحت در هر فضا و مکانی استفاده کنید و شادی و بازی را برای کودکان خود فراهم سازید. همچنین به دلیل سبکی و حجم که دارد میتوانید از این استخر بادی در هر مکانی نصب و راه اندازی نمایید زیرا به فضای زیادی نیاز ندارد و میتواند یک همراه بی نظیر در سفرهای شما و کودکانتان باشد. نحوه راه اندازی این محصول بادی نیز همانند دیگر استخر های تولید شده به ساده ترین شیوه از طریق محفظه های باد تعبیه شده بر روی محصول، در مدت زمان 3 الی 4 دقیقه با استفاده از یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی اقدام به راه اندازی کالا کنید. از دیگر مزایای این استر بادی می توان به برچسب تعمیراتی که ر اختیار خریداران قرار می گیرد اشاره کرد تا بتوانید بدون نگرانی از آسیب دیدگی از این کالا استفاده نمایید. برای تهیه این استخر بادی میتوانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس به صورت آنلاین  ثبت سفارش کنید و یا با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

 نوع تفریحی _ مسافرتی
 ظرفیت آب 250 لیتر
 قطر 150 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ__
 برچسب تعمیر دارد
 وزن کالا 2 کیلوگرم
 کد محصول bestway 54006

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...