استخر بادی کودک آبپاش دار با طرح کیتی

intex 57137EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک آبپاش دار با طرح کیتی از محصولات به روز و جدید شرکت بست وی بوده و با آبپاش هایی که دارد ظاهری زیبا و منحصر به فرد به آن داده است . با توجه به رنگ و طرحی که دارد بیش تر مناسب دختران بوده است.

استخر بادی کودک آبپاش دار با طرح کیتی از برند های منحصر به فرد و خاص بوده و با توجه به ابعادی که دارد مناسب استفاده دو کودک به طور همزمان بوده است تا کودکان لذت یک تفریح آبی را تجربه کنند . در داخل این محصول یک صندلی قرار داداه شده تا کودک هنگام بازی استراحت داشته باشد و خستگی را احساس نکند . همچنین دو عدد گل در بدنه این محصول تعبیه شده که کاربرد آبپاش را دارد و باید در قسمت بیرونی آن به یک شلنگ آب وصل شود تا شروع به کار و آبپاشی کند . جنس این استخر بادی از pvc ضخیم بوده که از ماندگاری بالایی برخور دار است و با هر نوع آب و هوا و شرایط جوی سازگار است و در برابر نور آفتاب دچار آسیب و پوسیدگی نمی شود . به همین دلیل می توان با خیالی راحت از آن در فضاهای باز مانند حیاط خانه استفاده کرد . این محصول دارای جعبه و چسب تعمیرات بوده تا در صورت بر خورد این استخر بادی با اجسام تیز و برنده بتوانید به راحتی از این برچسب استفاده کرده و محصول را رفوع کنید . از آن جا که این محصول دارای وزن و حجم کمی بوده می توانید به راحتی آن را جا به جا کنید و در سفر نیز با خودتان ببرید و حتی زمانی که این استخر بادی عاری از باد است  حجم زیادی را اشغال نکرده و می توانید در بسته بندی کوچکی آن را جمع کنید . برای خرید این محصول با  کمترین قیمت و بالا ترین کیفیت و 48 ساعت مهلت تست به نمایندگی مرکزی سنتر اینتکس مراجعه کرده و به صورت آنلاین و در کمترین زمان ثبت سفارش کنید .

 نوع خانگی
 ظرفیت 204 لیتر
 طول 210 سانتی متر
 عرض 162 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 جنس رویهpvc طرح چرم
 جنس کفpvc  دولایه طرح دار
 وزن4.5 کیلو گرم
 شناسه محصولintex 57137EP

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...