استخر بادی کودک آبپاش دار با طرح نهنگ

intex 57440np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک آبپاش دار با طرح نهنگ از نمونه استخر های مستحکم با طرح متفاوت است که با شکل و ارگونومی که دارد انتخاب خاص پسندان است . در کنار این محصول یک چسب تعمیرات را دریافت می کنید تا در صورت برخورد محصول با اجسام تیز و برنده بتوانید به راحتی آن را ترمیم کنید . سنتر اینتکس این محصول مستحکم را با 48 ساعت مهلت تست و ضمانت به هم وطنان عرضه می کند .

استخر بادی کودک آبپاش دار با طرح نهنگ یکی از مهیج ترین و منحصر به فرد ترین محصولات بادی است که با رعایت استاندارد های جهانی تولید شده است . این محصول به شکل نهنگ است که با فانتزی کودکان هم خوانی دارد و مورد پسند آن ها قرار می گیرد . رنگ بدنه این محصول آبی و رنگ زیر آن سفید است . هم چنین قسمت جلویی آن که دندان های نهنگ محسوب می شود به رنگ سفید , صورتی است که زیبایی چشم گیر و خاصی به محصول می بخشد . این استخر بادی دارای یک دم بوده که به عنوان یک آبپاش در قسمت بالای محصول کاربرد دارد که موجب می شود محیطی مفرح و لذت بخش برای کودک ایجاد شود . با متصل کردن یک شلنگ آب به آبپاش می توانید آن را راه اندازی کنید و از پاشیده شدن قطرات آب بر روی سرتان نهایت لذت را ببرید . در قسمت های کناری محصول دو عدد گوش تعبیه شده که به عنوان دستگیره برای حفظ تعادل کودک مورد استفاده قرار می گیرد . جنس این استخر بادی از وینیل بوده که با هر نوع آب و هوا سازگاری دارد ومشکلی برای شما ایجاد نمی کند . قابل توجه است که وینیل از مواد غیر شیمیایی استفاده شده و هیچ گونه حساسیت پوستی برای کودک شما ایجاد نمی کند . برای راه اندازی این استخر بادی به یک پمپ باد برقی یا دستی نیاز دارید تا در کمترین زمان آن راه راه اندازی کنید . برای خرید این محصول به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید تا یک  خرید مطمئن را با ما تجربه کنید .

 نوع خانگی
 وزن 12.4 کیلو گرم
 طول 201 سانتی متر
 عرض 196 سانتی متر
 ارتفاع 91 سانتی متر
 جنس رویه وینیل براق
 سایر ویژگی ها ساختار بیضی شکل
 دارای آبپاش سر خود
 اقلام همراه برچسب تعمیرات
 شناسه محصول intex 57440np

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...