استخر بادی کودکانه قرمز

bestway 91026

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
1,980,000
1,880,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودکانه قرمز دارای ضمانت نامه دو ساله، ارسال رایگان و سریع به سراسر کشور، قابل استفاده برای تمام سنین با قیمت مناسب و ارزان

استخر بادی کودکانه قرمز نمونه ای جدید از استخر های بادی کودک و نوجوان بوده که با طراحی ظاهری بسیار زیبا و ساختار محکم ساخته شده است. این استخر بادی محصولی ارزان قیمت است که می توانید با خرید آن ها، بستری شاد و مفرح را برای آب تنی کودکان خود فراهم کنید. لاز م به ذکر است شما حتی می توانید داخل استخر را با توپ پر کنید تا استخر بادی شما، به استخر توپ تبدیل شود. از ویژگی های خوب استخر های بادی این است که در صورت هرگونه آسیب دیدن شما می توانید آن را تعمیر کنید، البته آسیب دیدگی های شدید و پارگی های وسیع قابلیت تعمیر نداشته، اما شما می توانید به راحتی هر چه تمام تر، سوراخ های استخر بادی خود را با استفاده از برچسب های تعمیراتی مخصوص، که به شما ارسال میشوند تعمیر کنید. این بسته ها شامل برچسب تعمیر و چسب مخصوص می باشند که در دفترچه راهنما روند صحیح استفاده از آن توضیح داده شده است. استخر بادی کودکانه قرمز در سایت فروشگاهی اینتکس با قیمتی بسیار ارزان موجود می باشد. این استخر بادی را می توانید از طریق سایت اینتکس سفارش دهید و آن را درب منزل دریافت نمایید. همچنین برای خرید انواع استخر های بادی می توانید با کارشناسان ما در این زمینه مشورت کنید تا خریدی لذت بخش و راحت داشته باشید. این استخر بادی محصولی با کیفیت و با مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار بوده و همچنین با قیمت مناسب، یکی از بهترین محصولات شرکت اینتکس می باشد.

 نوع  گرد
 ظرفیت آب 1126 لیتر
 قطر  244 سانتی متر
 ارتفاع   66 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ -
 اقلام همراه دفترچه راهنما، برچسب تعمیرات 
 وزن 800 گرم
 کد محصول bestway 91026

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...