استخر بادی کودکانه اینتکس

intex 56490

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
1,920,000
1,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودکانه اینتکس با طراحی ظاهری منحصر به فرد و بدنه لوبیا شکل با قیمتی مقرون به صرفه برای استفاده چند کودک به صورت همزمان قابل خرید از فروشگاه اینتکس ایران می باشد.

استخر بادی کودکانه اینتکس یکی از منحصر به فرد ترین نمونه های تولیدی این کمپانی بزرگ در زمینه طراحی می باشد . در ساخت و طراحی این محصول بر خلاف کلیشه های قبلی سعی شده ابعاد ظاهری جدید به نمایش گذاشته شود . به همین دلیل گروه جدید از استخر بادی با نام طرح لوبیا به بازار عرضه گشت. شکل ظاهری این محصول بر گرفته از نمای لوبیا با تمام انحناهای موجود می باشد . بر روی بدنه خارجی محصول نمایی از سواحل استوایی نقش بسته که بسیار چشم نواز است. لبه بالایی این استخر بادی سفید و تمام فضای داخلی آن آبی رنگ تولید گردید. استحکام بالای محصول این امکان را ایجاد کرده که چندین کودک به صورت همزمان از آن استفاده کنند . کف دولایه و بادشوی محصول موجب راحتی هرچه بیشتر مصرف کنندگان عزیز می شود . بدنه این محصول در برابر دماهای آب و هوای مختلف همواره استحکام خود را حفظ می کند . به همین دلیل برای استفاده در فضای باز نیز توصیه می شود. ساختار ظاهری محصول نیز دو طبقه با دو دریچه باد طراحی شده است. با مراجعه به فروشگاه سنتر  اینتکسمی توانید این محصول با کیفیت را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید ..

نوعخانگي
ظرفيت 572 ليتر
طول 262 سانتي متر
عرض 160 سانتي متر
ارتفاع 46 سانتي متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC مات طرح دار
جنس کف PVC دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 5 کيلوگرم
 ابعاد بسته بندی: 23x20x8 سانتي متر
مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...