استخر بادی کم ارتفاع آبپاش دار

pool 10102

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کم ارتفاع آبپاش دار موجود در فروشگاه بزرگ سنتر اینتکس، بسیار با دوام و دارای مقاومت عالی، به همراه ضخامت و سهولت در راه اندازی، ضمانت تست کالا و ارسال رایگان آن به سراسر ایران

استخر بادی کم ارتفاع آبپاش دار از محصولاتی با طراحی زیبا برای کودکان عزیز بوده تا که شما بتوانید با خرید آن، فرزند دلبندتان را به یک استخر خصوصی دعوت نمایید. اگر فرزند شما به استخر علاقه زیادی داشته و شما زمان رفتن در استخر های عمومی با آب های آلوده و صف های طولانی که داشته را نداربد ، ما به شما استخر بادی کم ارتفاع آبپاش دار را معرفی می کنیم. همانطور که می دانید همیشه کودکان در هنگام بازی به محصولاتی که از آن ها استفاده می کنند احتیاط چندانی نداشته و تنها تمرکز خود را بر لذت بردن و سرگرمی خواهند گذاشت. به همین دلیل کمپانی و تولید کننده های بزرگ و نام دار سعی بر این دارند تا محصولاتی که برای کودکان طراحی می کنند در وهله اول دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالا باشد تا صدمه ای به بدنه آن وارد نشود. شرکت تولید کننده این کالا، بدنه آن را از بهترین نوع جنس بدنه پی وی سی طراحی و تولید کرده که این نوع جنس بدنه انعطاف پذیر و با داوم بوده و موجب می شود تا محصول را بتوانید در فضاهای باز نیز استفاده کنید. ظرفیت داخلی استخر بادی 20 لیتر بوده که موجب صرفه جویی در مصرف آب در فصول گرم سال می باشد. لازم به ذکر است ساختار این استخر بادی پرتابل بوده زیرا که وزن بدنه بسیار کمی داشته و در کمتر از 5 دقیقه نیز راه اندازی خواهد شد. شما عزیزان می توانید از این استخر بادی زیبا به عنوان استخر توپ فرزند خود نیز استفاده کنید. اگر قصد خرید استخر بادی کودک اصل را دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مرکزی محصولات بادی اینتکس در ایران مراجعه نمایید.

 نوع خانگی
 ظرفیت آب 20 لیتر
 وزن محصول 1500 گرم
 قطر 102 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ -
 اقلام همراه برچسب تعمیرات 
 کد محصول pool 10102

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...