استخر بادی کارتونی با سایز کوچک

bestway 60757

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کارتونی با سایز کوچک محصولی جدید و نوین از نمایندگی رسمی محصولات بادی و استخر بادی اینتکس با ارزان ترین قیمت و مرغوب ترین کیفیت

استخر بادی کارتونی با سایز کوچک محصولی بی نظیر با طرحی فانتزی و کارتونی برای استفاده کودکان و خردسالان، در حیاط منازل، محیط های خانگی، حمام، تراس، باغ و... به منظور تفریحات آبی و توپی کودکان طراحی و تولید شده است. همانطور که می دانید از مهم ترین ویژگی هایی که می بایست در حین خرید محصولات تفریحی کودکان به آن توجه نمود، شکل ظاهری و نوع کیفیت محصول مورد نظر می باشد، به همین منظور شرکت سازنده، ارگونومی این محصول بادی را به صورت مستطیلی و طبقه ای طراحی کرده که هر یک از این لایه ها ارای یک مخزن باد جداگانه بوده تا شما بتوانید در صورت دلخواه و متناسب با قد کودک خود ارتفاع کالا را تنظیم نمایید. بر روی بدنه این استخر طرح محبوب ماشین مسابقه، که یک شخصیت کارتونی دوستداشتنی کودکان می باشد نقش گرفته است که این نوع از طراحی برای کودکان از جذابیت قابل توجهی برخوردار می باشد تا آن ها را تشویق به یک آب تنی و بازی های مفید و بی خطر کند. نکته دیگر در رابطه با این استخر بادی مرتبط با جنس و کیفیت آن می باشد که امری مهم در دوام و طول عمر کالا خواهد داشت که شرکت بست وی به منظور تولید محصولی زیبا و در عین حال مقاوم، بدنه این استخر بادی را از پی وی سی رنگی و طرح دار تولید کرده و بخش های کناری و زیرین آن از همان جنس به به صورت دولایه تهیه شده است که استحکام محصول را در برابر تماس با سطح زمین تا حد قابل قبولی افزایش داده است. علاوه بر این برای جلب رضایت و اطمینان خاطر شما خریداران، نمایندگی اینتکس این استخر بادی کودک را به همراه چسب تعمیر و 48 ساعت ضمانت تست عرضه خواهد کرد تا بدون هیچگونه نگرانی از آسیب دیدگی ها در تمام محیط های دلخواه استفاده نمایید. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی ارزان از فروشگاه اینتکس دریافت نمایید. 

 نوع خانگی _ تفریحی
 قطر 100 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 ظرفیت آب 84 لیتر 
 جنس بدنه PVC طرح دار 
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ باد _
 برچسب تعمیر دارد
 کد محصول bestway 60757

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...