استخر بادی چند رنگ کودکانه

bestway 51038

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
2,350,000
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی چند رنگ کودکانه در مرکز فروش محصولات بادی اینتکس، با بهترین قیمت و مرغوب ترین کیفیت به همراه ارسال رایگان و ضمانت کالا

استخر بادی چند رنگ کودکانه محصول جدید از برند معتبر بست وی با طراحی زیبا و منحصر به فرد، تولید شده در رنگ های سبز، زرد، آبی و صورتی بوده و که در قسمت کف خود نیز دارای طرح و رنگ آبی جذابی می باشد. لبه های این استخر به صورت چند رنگ و بسیار زیبا طراحی شده اند که این کالا را بسیار زیبا و دوست داشتنی می کنند و همینطور گفتنی است که از این استخر بادی می توانید به عنوان وان بادی حمام کودک نیز استفاده کنید. این محصول مورد استفاده برای کودکان، نوجوانان و ... بوده و به همین دلیل نیاز به دقت بالایی در زمینه طراحی داشته تا علاوه بر توجه ویژه افراد، محصول نهایی نیز کاملا استاندارد و ایمن برای بازی آن ها باشد. البته لازم به ذکر است که در هنگام انتخاب و خرید محصولات بادی همانند استخر بادی باید توجه ویژه ای به نوع جنس بدنه آن ها داشته باشید. زیرا که این چنین محصولات بادی در صورت مرغوبیت در جنس بدنه، دارای طول عمر بالایی خواند بود و این استخر بادی چند رنگ نیز برای استفاده کودکان و خردسالان در فضاهای مختلف در نظر گرفته شده و به همین دلیل نکته اساسی در پروسه تولید و ساخت این محصول، جنس بدنه بادوام آن بوده است. این کالا از نوعی PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که از مقاومت بسیار خوبی در برابر دمای مختلف آب و همچنین نور آفتاب برخوردار خواهد بود. به همین دلیل با خیالی آسوده قابل استفاده در فضاهای باز نیز خواهد بود و لازم به ذکر است این جنس بدنه کاملا انعطاف پذیر بوده و قابلیت تعمیر یا ترمیم نیز دارد. استخر بادی چند رنگ کودکانه محصولی پرتابل بوده است که به صورت استخر بادی آبی و یا استخر توپ کودک در محیط های باز و داخل منزل مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده در داخل سایت استفاده نمایید. 

 نوع  خانگی
 طول  183 سانتی متر
 عرض 183 سانتی متر
 ارتفاع 61 سانتی متر
 ظرفیت آب 763 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ -
 اقلام همراه برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
 کد محصول bestway 51038

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...