استخر بادی پیش ساخته گرد

intex 54402

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی پیش ساخته گرد در ابعاد و سایز و رنگ های مختلف و متنوعی تولید شده که افراد با توجه به نیاز و فضایی که دارند آن را تهیه می کنند . جنس این محصول از الیاف ضخیم بوده که در برابر اجسام تیز از ماندگاری و مقاومت بالایی برخور دار است .

استخر بادی پیش ساخته گرداز سری استخرهای تولید شده برای کودکان بالای پنج سال و نوجوانان بوده و برای تفریحات آبی در فضاهای باز طراحی شده است . جنس این استخر بادی از pvc با الیاف است که در برابر آفتاب و باران و دماهای مختلف مقاوم بوده و دچار آسیبی نمی شود . به همین علت می توانید از این استخر در فضاهای باز نیز استفاده کنید . از مزایای این محصول انعطاف پذیری آن بوده که سبب می شود محصول به راحتی کوچک و جمع کنید و حجم کمتری را تا فضای کم تری را اشغال کند . از دیگر ویژگی های این استخر بادی قبلیت راه اندازی اتو ماتیک بوده که با باد شدن لبه بادی محصول و جاری شدن آب به داخل آن محصول به صورت خودکار شکل می گیرد. این محصول دارای دریچه برای نصب پمپ فیلتری نیز می باشد. در کف این استخر بادی دریچه تخلیه آب تعبیه شده تا به راحتی مقدار آب درون آن را خالی کنید . ارتفاعی که این محصول داراست بالاترین نقطه بدنه آن بوده و عمق مفیدی که دارد یعنی مقدار آبی که درون خود جای می دهد چند سانتی متر کم تر ارتفاع خود محصول است و مانع سرازیر شدن آب بر روی زمین می شود . برای راه اندازی این محصول کافی است یک پمپ دستی از نمایندگی سنتر اینتکس تهیه کنید و قسمت لبه بادی آن را باد بزنید تا محصول به صورت خودکار و با جاری شدن آب درون خود شکل و فرم دلخواهتان را بگیرد . برای خرید این استخر بادی و یا دیدن نمونه های بیش تر به نمایندگی سنتر اینتکسمراجعه کنید و در کمترین زمان محصول دلخواهتان را سفارش دهید . 

نوع خانگی
 ظرفیت 477 لیتر
 قطر 152 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس بدنه pvc با الیاف ابریشمی
 جنس کف pvc دولایه
 وزن 3 کیلو گرم
 سایر ویژگی ها قابلیت راه اندازی خودکار
 قابل استفاده برای کودکان زیر 5 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسان
 شناسه محصول intex 54402

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...