استخر بادی پسرانه طرح مرد عنکبوتی

bestway 98011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی پسرانه طرح مرد عنکبوتی نمونه ای از با کیفیت ترین و پر فروش ترین محصولات شرکت بست وی، قابل استفاده برای سنین کودکان

استخر بادی پسرانه طرح مرد عنکبوتی از سری استخر های بادی تولید شده توسط شرکت معتبر و گسترده بست وی می باشد که ساختار مستطیلی شکل آن، از اقدامات جالب در طراحی ظاهر آن بوده که امکان استفاده به عنوان استخر توپ نیز از آن وجود خواهد داشت. این استخر ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده و از طرح کارتونی مرد عنکبوتی در قسمت بیرونی بدنه بهره مند می باشد. وزن پایین و حجم کم این محصول یکی دیگر از مزیت های آن محسوب میشود که در حالت بسته بندی بسیار کم حجم بوده که امکان حمل و راه اندازی آسوده تری را برای مصرف کنندگان در بر خواهد داشت. شما می توانید آن را با خود حمل کنید و به راحتی آن را جابجا کنید و حتی در سفرهای خود نیز آن را همراه خود داشته باشید. این استخر بادی پسرانه می تواند گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در فضای باز به عنوان تفریحات آبی باشد و از ویژگی های بسیار خوب این استخر داشتن کف بادی برای ایجاد سطحی راحت برای تفریحات آبی کودکانتان می باشد. همانطور که همه ما می دانیم افراد در زمان خرید به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه آن، دغدغه ای بابت طول عمر بالای محصول نداشته و کالا مورد نظر برای آن ها سال های طولانی قابلیت استفاده داشته باشد. مهم ترین پارامتر و ویژگی برای حفظ طول عمر محصولات بادی به خصوص استخر بادی مربوط به بخش جنس بدنه و کیفیت این قسمت بوده که بر همین اساس می توان گفت استخر بادی پسرانه طرح عنکبوت یکی از باکیفیت ترین تولیدات کارخانه بست وی برای کودکان و نوجوانان می باشد. این استخر بادی فوق العاده بدنه مقاوم و باداوم داشته و در اثر تغییرات شرایط جوی آب و هوا همانند آفتاب شدید تابستان، دماهای مختلف آب و همچنین در اثر راه اندازی و جمع آوری مدوام دچار هیچگونه آسیب نخواهد شد. شما برای تهیه این محصول کاربردی و با کیفیت میتوانید به سایت اینتکس مراجعه کرده و این استخر بادی را در مدت زمان کم درب منزل تحویل بگیرید.

 نوع  خانگی
 ظرفیت آب  450 لیتر
 طول  201  سانتی متر
 عرض  150 سانتی متر
 ارتفاع  51 سانتی متر 
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ -
 اقلام همراه   دفترچه راهنما، برچسب تعمیرات 
 کد محصول bestway 98011

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...