استخر بادی نوزاد مستطیلی اینتکس

intex 30019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
960,000
930,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی نوزاد مستطیلی اینتکس با قیمت ارزان در نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس، مناسب باغ و ویلا با ارسال رایگان درب منزل و ضمانت کالا

استخر بادی نوزاد مستطیلی اینتکس محصولی فوق العاده با کیفیت و با دوام، با ظاهر بسیار شیک و مناسب نوزادان در بازه سنی کمتر از یک سال، با ترکیب رنگی بسیار شیک و زیبا دو رنگ، با ابعاد کوچک، قابل قرار گیری در حمام، منزل و خارج از منزل، دارای وزن بسیار سبک با لایه های PVC ضخیم به همراه طول عمر بالا قابل استفاده می باشد. درباره مشخصات فیزیکی این محصول از اینتکس باید گفت که بدون شک یکی از برترین محصولات کنونی بازار بوده و می تواند شما را از هر نظر، و به صورت کلی راضی نگه دارد. رضایت از این نظر که برای استفاده از آن نیاز نیست وزن سنگینی را حمل کنید و پس از باد شدن نیز به ابعاد مناسب و استانداردی دست می یابید و علاوه بر این ها، ابعاد و بسته بندی این استخر بادی نوزاد فوق العاده کوچک بوده و به سادگی می توان آن را با استفاده از کوله پشتی و موارد از این قبیل حمل کرد. در رابطه با نصب و راه اندازی این استخر بادی ابتدا لازم به ذکر است، تا محل مناسبی را برای قرار گیری آن انتخاب کنید، پس از انتخاب مکان مناسب استخر خود را از بسته بندی خارج کرده و پهن کنید. در مرحله بعدی کافیست با استفاده از پمپ باد دستی یا برقی که آن را از فروشگاه اینتکس تهیه می کنید، از دریچه تخلیه هوا محصول را باد کنید. پس از باد کردن این استخر آماده استفاده می باشد. البته برای طول عمر بیشتر و استفاده طولانی تر لازم است که به خوبی از این استخر بادی مراقبت کنید و از حمل بی دلیل آن جلوگیری کنید. شما عزیزان می توانید محصول فوق را به صورت اینترنتی و آنلاین، تلفنی و یا حضوری از فروشگاه محصولات بادی اینتکس با ضمانت نامه معتبر کرده و در مدت زمان بسیار کم آن را درب منزل تحویل بگیرید.

 نوع  خانگی
 طول  130 سانتی متر
 عرض  100 سانتی متر
 ارتفاع 55 سانتی متر
 ظرفیت آب  215 لیتر
 پمپ -
 جنس بدنه  PVC ضخیم
 اقلام همراه برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
 کد محصول intex 30019

استخر بادی نوزاد مستطیلی اینتکس در واقع یک استخر شبیه به وان بادی است که با توجه به طراحی خاص خود برای استفاده نوازدان مناسب می باشد و فروشگاه سنتر اینتکس نیز به دلیل ابعاد کوچک و طراحی وان مانند آن ، محصول را برای استفاده کودکان زیر 2 سال مناسب دانسته است . این استخر بادی می تواند علاوه بر اینکه وسیله ای بازی برای آب تنی آن ها باشد ، می تواند به عنوان یک وان بادی ایمن و نرم برای حمام رفتن آن باشد تا اینچنین مادران نیز بتوانند بهتر کودکان را به حمام برده و با تسلط بیشتری به استحمام آن ها مشغول شوند . همچنین این وسیله بادی می تواند برای کودکان جذاب باشد تا آن دسته از کودکان و نوزادانی که از آب می ترسند تشویق به آب تنی و حمام رفتن شوند . 

استخر بادی نوزاد مستطیلی اینتکس شبیه به بیضی طراحی شده است و برای آن یک بخش نشیمنگاه و یک تکیه گاه بادی نیز در نظر گرفته شده است . بدنه استخر به رنگ آبی بوده و بخش تکیه گاه آن و البته کف استخر به همراه نشیمنگاه محصول دارای رنگ نارنجی است . این طراحی بی نظیر و متفاوت ، باعث شده است تا کودکان بتوانند در استخر به صورت نیمه دراز کش قرار بگیرند و در داخل آب ریلکس کنند . با توجه به اینکه نوازادان از استخر بادی نوزاد مستطیلی اینتکس استفاده می کنند ، از این طراحی استفاده شده است ، زیرا کودکان تعادل کافی را برای نشستن و یا ایستادن ندارند . 

سطح شیب دار استخر بادی نوزاد مستطیلی اینتکس می تواند به کودکان اجازه دهد تا سر خود را بیرون از آب نگه دارند . همچنین نشیمنگاه استخر بادی نوزاد مستطیلی اینتکس اجازه نخواهد داد تا کودک به بخش عمیق تر استخر بادی سر بخورد . از این رو می بینیم که این محصول بادی با توجه به طراحی خاص خود و همچنین بادی بودنش می تواند ایمنی بسیار بالایی را برای استخر بادی داشته باشد . برای شرکت تولید کننده این استخر بادی نوزاد ، برند اینتکس بوده که در نام محصول نیز ذکر شده است ، این برند برای اینکه کودکان در هنگام استفاده راحت باشند ، دیواره ها و تکیه گاه استخر را به صورت برجسته تولید کرده است .

به واسطه ابعاد 130 در 100 سانتی متری استخر شما می توانید به سادگی آن را در حمام راه اندازی کنید ارتفاع 55 سانتی متری آن با توجه به طراحی شیبدارش به نوزادان اجازه استفاده را خواهد داد . برای راه اندازی می توانید از پمپ باد حتی استفاده نمایید . حجم کوچک استخر بادی راه اندازی آن را بسیار ساده تر کرده است و شما می توانید در کمترین زمان ظرفیت 215 لیتری آن را پر کنید . برای استخر می توانید آب گرم استفاده کنید . جنس بدنه استخر pvc ضخیم است . در کنار محصول اقلامی همچون دفترچه راهنما و البته برچسب تعمیرات وجود دارد که می توانید از دفترچه راهنما برای نحوه راه اندازی و استفاده از محصول و البته نحوه استفاده از برچسب تعمیرات برای رفع اسیب های احتمالی بدنه استخر استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...