استخر بادی نوزاد طرح فیل

bestway 51127

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی نوزاد طرح فیل قابل خریداری از فروشگاه معتبر محصولات بادی اینتکس با قیمتی ارزان و کیفیت عالی

استخر بادی نوزاد طرح فیل یک نمونه از محصولات بادی و تفریحی بوده که ظاهری ساده اما کاربردی داشته و استخری ایده آل برای استفاده به شمار می رود. این محصول سیستم راه اندازی و جمع آوری ساده و سریع داشته و در اثر استفاده مدوام دچار افت کیفیت و هیچ گونه نقضی نخواهد شد. به همین دلیل بوده که در زمان کوتاهی توانسته به فروش قابل قبولی دست یابد. این محصول در کنار مزایایی که دارد از قیمت مناسب نیز برخوردار بوده که از دلایل مهم فروش قابل ملاحظه آن به شمار می رود. این استخر بادی نوزاد توسط شرکت بست وی ساخته شده که در تولید لوازم بادی در دنیا نامی آشنا می باشد. محصولات این شرکت بزرگ با بهترین نوع فناوری و مواد اولیه دنیا ساخته شده اند و در تولید آن ها مرغوب ترین متریال مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که این کالا مختص کودکان و نوزادان بوده از بهترین نوع بدنه طرح چرم ساخته شده و به هیچوقت عنوان دچار حساسیت نخواهد شد و همچنین مقاومت بالایی در برابر ضربه نیز دارد. استخر بادی فوق، قابلیت استفاده در نور مستقیم خورشید را دارا می باشد و انعطاف زیادی دارد که پس از استفاده به راحتی می توان آن را جمع کرده و در فضای کوچکی جای داد. به همین دلیل در هنگام مسافرت به خوبی در خودرو جای می گیرد. لازم به ذکر است این استخر بادی دارای طول عمر بالایی نیز می باشد. این استخر بادی با رنگ بندی و طراحی کودک پسند برای استفاده به عنوان تفریحات آبی و همچنین وان بادی در حمام می تواند یکی از ارزان ترین و مناسب ترین وسیله های بادی تفریحی برای سنین زیر 3 سال بوده است. این کالا تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

 نوع خانگی
 طول  89 سانتی متر
 عرض  61 سانتی متر
 ارتفاع 58 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ -
 شرکت سازنده  بست وی
 اقلام همراه برچسب تعمیرات 
 کد محصول  bestway 51127

استخر بادی نوزاد طرح فیل با طرح فیل و رنگبندی بسیار زیبا و آرامش بخش از جدید ترین استخر های بادی تفریحی بست وی بوده که برای کودکان بالای 3 سال با طراحی به شکل فیل ساخته شده است. این استخر بادی از جنس وینیل با رویه کاملا طرح چرم ساخته شده است در ساخت بدنه ی این استخر بادی از بهترین مواد اولیه استفاده شده است که ضد حساسیت می باشد. بدنه این استخر بادی در برابر دمای مختلف آب و قرار گرفتن زیر نور و حرارت آفتاب مقاوم بوده به همین دلیل می توانید به خیالی آسوده در فضای باز استفاده کنید. این استخری بادی بر روی خود یک عروسک بادی طرح فیل داشته که در آن از یک آبپاش سرخود استفاده شده تا لذت استفاده از استخر بادی را برای آنان دو چندان نماید و حس یک استخر واقعی به آن ها دست دهد.

طول عمر بالای کالا 

شرکت بست وی سعی کرده تا استخر های بادی خود را با دوام بسیار خوب تولید کنند تا بتوان شاهد طول عمر بالای آن ها باشیم. به همین منظور اولین اقدام شرکت برای دوام خوب و عالی این استخر بادی استفاده از جنس پی وی سی می باشد که شرکت بست وی برای افزایش دوام و کیفیت طراحی استخر بادی ، از طراحی لایه لایه و طبقه ای برای ساخت استخر استفاده کرده است.

قابلیت تعمیر مجدد کالا

استخر بادی فوق را می توان در صورت آسیب دیدن تعمیر کرد. شایع ترین نوع آسیب دیدگی ها در استخر های بادی سوراخ شدن آن می باشد که به راحتی می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی آن ها را تعمیر کنید. البته پارگی های وسیع و همچنین آب شدن استخر با وسایل گرمایشی و پر حرارت غیر قابل تعمیر خواهد بود، بنابراین سعی داشته باشید که به خوبی از استخر خود مراقبت کنید. 

نحوه سفارش 

 برای خرید این استخر تنها کافیست با برقراری تماس با یکی از شماره موجود در سایت محصول مورد نظر خودتان را خریداری و در درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه اینتکس اولین نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...