استخر بادی نوجوان اینتکس

intex 57181

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
1,450,000
1,380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی نوجوان اینتکس از جمله محصولات  به روز و پر فروش برای این گروه سنی بوده که کیفیت بسیار بالایی دارد.و از محبوبیت بالایی میان نوجوانان برخوردار است . با مراجعه به فروشگاه می توان این استخر بادی را با نازل ترین قیمت تهیه کرد .

استخر بادی نوجوان اینتکس از جمله محصولات پر فروش بوده که در سال 2018 به بازار عرضه گردیده است . این استخر باید با توجه به ابعاد نسبتا بزرگ خود می تواند برای تمام اعضای خانواده قابل استفاده باشد . ابعاد تولیدی این استخر بادی جهت سهولت استفاده از آن مستطیل طراحی می شود . این مستطیل جذاب در قسمت کناره ها قدری دارای انحنا می شود . در رنگ بندی محصول سعی شده تا این استخر بادی با رنگی تولید شود که همزمان مورد علاقه دختران و پسران قرار بگیرد . به همین دلیل دیواره داخلی و خارجی محصول نارنجی رنگ تولیده شده که کف و لبه بالایی استخر بادی سفید انتخاب شده است . ساختار ظاهری محصول دو طبقه بوده که از طریق دریچه های باد مجزا راه اندازی می شود . در راستای سهولت استفاده از این استخر بادی در بخش کف آن دریچه تخلیه آب نیز تعبیه شده است . جنس بدنه این محصول از نوعی بوده که تغییرات جوی و دمای آب استحکام آن را تحت تاثیر قرار نمی دهد . به دلیل این کیفیت بالا و همچنین وزن کم این استخر بادی را برای استفاده در فضاهای باز و سفر نیز توصیه می کنیم . با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس ایران می توانید این محصول با کیفیت را خریداری کنید و به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن ثبت سفارش کنید .

 نوع
 خانگی، مسافرتی
 طول
 229 سانتی متر
 عرض
 147 سانتی متر
 ارتفاع
 46 سانتی متر
 ظرفیت آب
 519 لیتر (80%بدنه)
 جنس رویه
 وینیل براق
 جنس بخش کناری
 وینیل دو لایه
 جنس کف
 وینیل سه لایه
 پمپ
 ندارد
ابعاد بسته بندی
 37×30×12 سانتی متر
 وزن
 2 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها
 مناسب تمام سنین
 دارای دریچه تخلیه آب
 قابل استفاده در مسافرت ها
 اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...