استخر بادی مستطیلی چند رنگ جدید

intex 57477

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیلی چند رنگ جدید در نمایندگی فروش محصولات بادی intex، دارای قابلیت تعمیر و گارانتی تست 48 ساعته به همراه ضمانت نامه 2 ساله محصول

استخر بادی مستطیلی چند رنگ جدید نمونه ای از جدیدترین و پرفروش ترین محصولات شرکت معتبر اینتکس بوده که به دلیل کیفیت عالی و دوام بالایی که داشته بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. طراحی و ساخت این کالا به جدیدترین و زیبا ترین شکل ممکن صورت گرفته است و همانطور که گفته شد در این محصول طراحی خاصی در نظر گرفته شده و ابعاد آن به گونه ای اندازه گیری شده تا پیدا کردن مکان مناسب برای آن کار سختی نباشد و همچنین این کالا با جنس مقاوم ساخته شده تا در محیط های بیرون منزل نیز بتوان آن را استفاده کرد. این استخر بادی فضای مناسب و خوبی را برای بازی و تفریحات چند کودک به صورت همزمان فراهم می کند. این استخر بادی از بدنه ای به فرم مستطیل ساخته شده و فرم کلی آن متشکل از یک دیواره دو لایه و یک کفی می باشد. این استخر بادی دیواره ای ضخیم دارد که در صورت برخورد کودک در حین بازی با دیواره، بدن کودک دچار آسیب نمی شود. کفی این استخر بادی نیز به صورت طبی بوده و بسیار راحت و نرم است. در صورت مقایسه قیمت و ابعاد این محصول با دیگر محصولات خواهید دید که با یک کالای مقرون به صرفه با مشخصات خوب که می تواند تمامی نیاز های شما را بر طرف کند رو برو هستید. از این استخر می توان در منزل، ویلا، حیاط و حتی در کنار استخر های بتنی استفاده نمایید، به علاوه زمانی که استخر خالی از آب باشد می توانید از آن به عنوان محلی امن برای بازی کودکان استفاده کنید. استخر بادی مستطیلی چند رنگ جدید را می توانید با قیمتی ارزان از سایت فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

 نوع خانگی
 طول  295 سانتی متر
 عرض  195 سانتی متر
 ارتفاع 53 سانتی متر
 ظرفیت آب 814 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ  -
 اقلام همراه برچسب تعمیرات
 کد محصول  intex 57477

استخر بادی مستطیلی چند رنگ جدید از سری استخرهای زیبا و با کیفیت برند اینتکس است که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده و با توجه به ظاهر بسیار زیبایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان کودکان باز کند. این استخر بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی طرح چرم بوده که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد که در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی بیشتر و دقیق تر این محصول نماییم و شما را در خرید این استخر بادی مستطیلی راهنمایی کنیم پس در ادامه با تحلیل استخر بادی فوق همراه ما باشید.

طراحی و نحوه ساختار

طراحی این استخر بادی به صورت مستطیلی است که در ساختار دیواره های آن از معماری چند لایه استفاده شده که استحکام و مقاومت این محصول را بیش از پیش افزایش داده است. دیواره های این استخر بادی به صورت طرح دار بوده که دارای زیبایی های منحصربفردی بوده و به خوبی می تواند در جهت جلب توجه کودک شما عمل نماید . لازم به ذکر است که به همراه این استخر بادی کودک یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما ارسال می شود که توسط آن و در صورت بروز مشکل به راحتی می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید.

جنس بدنه کالا

جنس بدنه این استخر بادی از پی وی سی طرح چرم است که بر روی دیواره های آن از طرح های جذابی استفاده شده است. وزن این محصول بالغ بر 5 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و می تواند یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت ها باشد. همچنین در بخش کف این محصول از برای بالاتر بردن استحکام این استخر بادی از پی وی سی دولایه استفاده شده است که به خوبی می تواند فشار آب و وزن محصول را مهار نماید.

نحوه سفارش کالا 

یکی از محصولات جدید و جذابی می باشد که برای کودکان زیر 5 سال یک محصول عالی و تفریحی خوب به شمار رفته و با کیفیت و طرح و نقش زیبا و همین طور قیمت مناسبی که دارد باعث شده تا بتوانید با خیال راحت این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...