استخر بادی مستطیلی طرح دار

YT-327C

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
1,380,000
1,270,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیلی طرح دار از مدل های جدید و بزرگ فروشگاه اینتکس، ارزان قیمت و دارای کیفیتی بی نظیر، برای استفاده سنین کودک و بزرگسال

استخر بادی مستطیلی طرح دار محصولی استاندارد با ارگونومی ساخت متفاوت و زیبا، برای استفاده کودکان و نوجوانان در سال جدید میلادی عرضه به بازار های ایران شده است که پس از زمان ورود توانسته به محبوبیت بالایی در میان دوستداران تفریحات آبی بدست آورد. این محصول بدنه ای بادوام داشته و در کمترین زمان ممکن به واسطه دریچه های نصب شده بر روی بدنه از طریق یک پمپ باد مخصوص راه اندازی خواهد شد. شکل ظاهری و ساختار ارگونومی این استخر بادی کودک به صورت مستطیلی تهیه شده که در بخش بدنه خارجی آن طرح های فانتزی زیبایی برای رضایت شخص مصرف کننده نقش بسته است. همچنین به دلیل ساختار لایه ای باعث شده این محصول از خشکی و آسیب پذیری خارج شده و به یک به یک استخر نرم و منعطف تبدیل شود تا کودک در هنگام استفاده از راحتی بالایی برخوردار باشد. این استخر بادی علاوه بر شکل ظاهری خود دارای جنس و بدنه ای مرغوب و بسیار مقاوم می باشد و همانطور که می دانید تمامی افراد در مقابل پرداخت هزینه، انتظار دریافت کالایی با بدنه با کیفیت را دارند تا دغدغه ای بابت دوام و ماندگاری محصول نداشته باشند. به همین دلیل در فرایند تولید این استخر بادی توجه بسیار بالایی شده است، چرا که شرکت سازنده برای حفظ این موارد تمام بخش های این استخر بادی را از روکش پی وی سی طرح چرم تولید کرده است تا شما بتوانید از این کالا به راحتی در فضای باز و سفرهای خود بهره ببرید زیرا تغییرات شرایط جوی آب و هوایی و یا قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت این محصول نخواهد داشت. همچنین این محصول به دلیل خدمات پس از فروش از سوی نمایندگی اینتکس، دارای 48 ساعت مهلت تست و برچسب تعمیر می باشد تا بتوانید خریدی مطمئن را همراه با ما تجربه کنید. 

 نوع خانگی 
 طول 130 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر
 ظرفیت آب 530 لیتر
 جنس بدنه PVC ضخیم
 پمپ باد _
 اقلام همراه برچسب تعمیر, ضمانت تست
 کد محصول  YT-327C

استخر بادی مستطیلی طرح دار  از استخر های بادی طراحی شده در ابعاد بسیار بزرگ است که می توان آن را در دسته استخر های سایز بزرگ بادی قرار داد که به همین واسطه بزرگسالان نیز می توانند از استخر استفاده کرده و لحظات شاد و دلچسبی را در کنار کودکان و خانواده سپری کنند . کیفیت ساخت این استخر بسیار بالا بوده و می توان آن را از بهترین و با کیفیت ترین استخر های بادی موجود در فروشگاه سنتر اینتکس می باشد که فروشگاه نیز آن را با ضمانت اصالت و سلامت کالا و با بهترین قیمت برای فروش گذاشته است تا خریداران گرامی بتوانند به صورت حضوری و یا اینترنتی خرید خود را انجام دهند.

وزن کم و ناچیز

از ویژگی های بسیار عالی استخر های بادی می توان به حجم بسته بندی بسیار کوچک آن ها و وزن کم اشاره کرد که به سادگی می توانید محصول را جابجا و حمل کنید . راه اندازی این محصولات بسیار سریع و ساده است . شما می توانید با صرف هزینه کم ، استخری بزرگ و دوست داشتنی را برای خود و کودکان فراهم کنید.

جنس بدنه کالا

لازم به ذکر است برای تولید و ساخت استخر بادی از جنس عالی pvc استفاده می شود که این جنس موادی لاستیکی با انعطاف پذیری بالا می باشد که به خوبی می تواند فشار آب را تحمل کند و در برابر پارگی مقاوم باشد ، همچنین این جنس در برابر رطوبت ، نور خورشید و عوامل محیطی مقاوم می باشد . بخش های بادی و همچنین کف استخر نیز از همین جنس ساخته شده است. پی وی سی هیچگونه حساسیت پوستی را برای بدن ایجاد نمی کند

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...