استخر بادی مستطیلی صندلی دار

bestway 78090

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
2,750,000
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیلی صندلی دار تولید و عرضه شده توسط شرکت معتبر و نام دار بست وی، قابل استفاده برای تمام سنین، دارای ضمانت نامه و ارسال رایگان محصول

استخر بادی مستطیلی صندلی دار یکی دیگر از باکیفیت ترین نمونه های استخر بادی سایز بزرگ شرکت بست وی بوده که فرم بدنه مستطیل شکل و دوام قابل توجهی دارد. این استخر بادی بدنه ای ساده داشته که از سه لایه تشکیل می شود. هر یک از این لایه ها از طریق یک دریچه باد اختصاصی و جداگانه راه اندازی شده که موجب قابلیت ارتجاعی بدنه کالا و افزایش طول عمر آن نیز شده است. رنگ بدنه محصول نیز آبی انتخاب شده که در گروه رنگ های آرامش بخش قرار داده داشته و مورد تایید استفاده تمامی رده های سنی می باشد. لازم به ذکر است با توجه به طول بسیار زیاد این استخر بادی، استفاده از محصول برای خانواده ها، بازی های گروهی کودکان و... مناسب بوده و استفاده از آن هیچ محدودیت سنی خاصی ندارد. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید در دو قسمت این استخر بادی بزرگسالدو صندلی طراحی شده تا به آسودگی بر روی آن ها نشسته و ریلکس کنید. اما نکته قابل توجهی که در ساخت این استخر بادی قابل ذکر بوده، این است که این استخر از سه لایه بادی مختلف طراحی شده که به همین دلیل از بدنه ای با انعطاف پذیری بالایی برخوردار است تا در صورت برخورد اشیاء و اجسام به آن، صدمه بسیار کمی به آن وارد شود. استخر بادی مستطیلی صندلی دار یک محصول با کیفیت و جذاب بوده که دارای ساختار مستطیلی شکل می باشد و جنس بدنه این محصول از pvc و وینیل بوده که به همین دلیل دارای ساختاری با کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد. این کالا برای استفاده در محیط های باز طراحی شده و از این رو می توانید از این محصول در زیر آفتاب استفاده کنید بدون اینکه به بدنه آن آسیب وارد شود. این استخر بادی برای استفاده کودکان طراحی شده و علاوه بر بزرگسالان، چندین کودک نیز می توانند هم زمان از آن استفاده کنند. وزن بسته بندی آن حدودا 5 کیلوگرم است که آن را به راحتی می توانید حمل کنید. برای راه اندازی استخر در هر محیطی که مایل بودید، می توانید استخر را از بسته بندی خارج کرده و توسط پمپ باد (قابل خرید از فروشگاه اینتکس) آن را به سادگی باد کنید. برای خرید این کالا کافیست تا به سایت اینتکس مراجعه کرده و این محصول فوق العاده را قیمت مناسب و عالی سفارش دهید.

 نوع خانگی
 طول 305 سانتی متر
 عرض 183 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 ظرفیت آب 970 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 اقلام همراه برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
 سایر ویژگی ها دارای صندلی های بادی سرخود
 دارای جای مخصوص بطری
 کد محصول bestway 78090

استخر بادی مستطیلی صندلی دار همواره به عنوان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس بوده که با طرح های مختلف و جدیدی روانه بازار شده است. یکی از محبوب ترین استخرهای بادی که تا به امروز فروش بسیار خوبی در میان مشتریان داشته این مدل جدید از استخر بادی بوده است که با ابعاد متناسب و قیمت بسیار خوبی که داشته توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به سوی خود جلب کند. این استخر بادی جنس بدنه ای داشته که می تواند وزن بالا استخر را به سادگی تحمل کند.

جنس بدنه

در واقع همه ما انتظار داریم محصولی را که خریداری می کنیم دارای کیفیت بسیار بالایی باشد و مدت زمان بیشتری برایمان کار کند. شرکت اینتکس با محصولات باکیفیتی که تولید کرده است توانسته از این جهت رضایت تمام مشتریان خود را جلب کند. همانطور که گفته شد، جنس بدنه این محصول از وینیل درجه یک بوده که در برابر نور مستقیم خورشید و دماهای مختلف مقاومت بسیار بالایی از خود نشان داده است و به سادگی دچار پوسیدگی و یا تغییر حالت نمی شود. نکته حائز اهمیت دیگر درباره این محصول، جنس بخش کناری آن بوده که از جنس از وینیل بوده است که بسیار مقام و با طول عمر بالاست.

کفی بادی و ایمن 

مهم ترین قسمت استخر های بادی قسمت کفی آن بوده که قسمت کفی این استخر بادی از وینیل چند لایه بادی بوده که این امر باعث شده تا کودکان دارای نشیمنگاهی نرم و راحت باشند و همچنین این دو لایه بودن یک جور ایمنی نیز به حساب می آید چرا تا هنگامی که کودکان در داخل استخر زمین می خورند و بازی می کنند، به هیچ عنوان دچار آسیب دیدگی نشوند و از صدمه وارد شدن به آنها نیز جلو گیری کند.

نحوه خرید 

 این محصول می تواند یک هدیه بسیار مناسب نیز برای کودکان در فصل تابستان به حساب بیاید که این باعث شده آن ها از بازی های کامپیوتری و نشستن بیش از حد، جدا شده و به تحرک وادار شوند. آب تنی و شنا در این استخر های بادی باعث شادابی و نشاط کودکان شما عزیزان می شود و شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...