استخر بادی مستطیلی سه لایه

bestway 54009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیلی سه لایه از سری استخر های بزرگ بوده که مناسب بازی های گروهی و بزرگسالان نیز است. قطر این محصول زیاد بوده به همین علت مقدار آب زیادی را در خود جای می دهد . سنتر اینتکس این محصول مستحکم را با نازل ترین قیمت به فروش می رساند .

استخر بادی مستطیلی سه لایه از نمونه استخرهای بزرگ بوده که دارای شکل و ارگونومی مستطیلی است ولی لبه های آن دارای انحنا بوده و گرد می باشد . این محصول با ترکیب رنگ های آبی کم رنگ و سفید تولید شده که زیبایی فوق العاده را ایجاد می کند و به چشم گیری آن می افزاید . از مزایای این استخر بادی می توان به عریض بودن آن اشاره کرد که سبب می شود چندین کودک بتوانند به طور همزمان در آن به بازی و تفریح سرگرم شوند . هم چنین می توانید از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید . این استخر بادی از سه لایه تشکیل شده که هر کدام از طریق دریچه های مجزا راه اندازی شده و بر روی یکدیگر قرار می گیرند .کف این محصول دو لایه بوده که سبب می شود کودک در هنگام بازی و آب تنی تعادل داشته باشد . جنس این استخر بادی از pvc بوده و در مقابل دما و فشار آب حتی آب و هواهای شرجی مستحکم بوده و تغییری در ساختار آن ایجاد نمی شود. همچنین این محصول بسیار کم حجم و وزن بوده و به راحتی قابل جا به جایی می باشد به همین علت می تواند همراه مناسبی در سفر باشد . این محصول یک جعبه و برچسب تعمیرات را دارا می باشد تا شما در امر تعمیر و ترمیم محصولتان دچار اتلاف وقت و پرداخت هزینه های گزاف نشوید . اگر قصد یک خرید با کیفیت و مطمئن را دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم به سایت سنتر اینتکس مراجه کنید و ثبت سفارش کنید .

 نوع  خانگی
 ظرفیت 1161 لیتر
 طول 305 سانتی متر
 عرض 183 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 جنس رویه PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی 8 کیلو گرم
 دارای کف ساده
 مناسب سنین بالای 6 سال
 شناسه محصول bestway 54009

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...