استخر بادی مستطیلی با عمق زیاد

weilong 100154

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
2,290,000
2,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیلی با عمق زیاد با قیمت ارزان و مناسب، تولید شده در نمایندگی محصولات بادی اینتکس با ضمانت کالا و ارسال رایگان و سریع به سراسر کشور

استخر بادی مستطیلی با عمق زیاد یکی از بزرگ ترین نوع استخر های بادی بزرگسالان و کودکان و مخصوص سنین مختلف کودکان بوده که برای تفریحات آبی در فضاهای باز طراحی شده است. این کالا با داشتن طول بالا و عمق بالا می تواند بیشتر برای سنین مختلف و تفریحات آبی و حتی توپی آن ها بسیار مناسب باشد اگرچه بزرگسالان نیز می توانند از آن به عنوان استخری برای نشستن و یا دراز کشیدن استفاده نمایند. لازم به ذکر است جنس بدنه این استخر بادی یکی از ویژگی های مهم در خرید و استفاده از هر نوع محصول بادی بوده در این استخر بادی نیز از اهیمت بالایی برخوردار است. این کالا ساخته شده از جنس PVC دو لایه با رویه طرح چرم بوده و از کف ساده دو لایه نیز بهره مند است. این بدنه مقاومت خوبی در برابر شرایط جوی مختلف و فشار آب داشته و تنها در برابر برخورد اشیای تیز حساس خواهد بود. مقاومت این بدنه این استخر در برابر شرایط جوی مختلف و فشار و دمای متفاوت آب می تواند مزیت بسیار خوبی برای این محصول باشد. بخش کفی این محصول از پی وی سی دو لایه تهیه شده و مقاومت بالایی در برابر وزن زیاد دارد. استخر بادی مستطیلی با عمق زیاد یکی از بزرگ ترین و پرطرفدار ترین استخر های بادی برای سنین کودکان و بزرگسالان بوده که با داشتن ویژگی های بسیار خوب و طراحی استاندارد آن را به یکی از پر فروش ترین استخر های بادی بزرگ تبدیل نموده است. این محصول توسط شرکت اینتکس عرضه می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید 

 نوع خانگی
 طول  254 سانتی متر
 عرض  152 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 ظرفیت آب 650 لیتر
 اقلام همراه برچسب تعمیر
 پمپ -
 کد محصول  weilong 100154

استخر بادی مستطیلی با عمق زیاد یکی از بزرگترین و عمیق ترین استخر های بادی تولید شده با طراحی بدنه سه لایه بوده که ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه طرح چرم و مات می باشد. این جنس بدنه دارای کیفیت و ضخامت بسیار مناسب و فوق العاده ای بوده که توان مقاومت بالایی در برابر دمای مختلف آب، نور و گرمای آفتاب را خواهد داشت، بنابراین امکان استفاده در فضای باز را به راحتی فراهم می سازد. این استخر مستطیلی با وجود اینکه برای کودکان ساخته و عرضه شده به دلیل داشتن ابعاد بزرگ می تواند گزینه مناسبی برای آب درمانی سنین بزرگسالان نیز باشد، زیرا که قابلیت دراز کشیدن در این استخر وجود خواهد دارد. در بخش بعدی نقد و بررسی این محصول سعی کرده ایم تا به صورت تقریبا جامع اطلاعاتی کامل از این محصول را در اختیار شما قرار دهیم. این ویژگی ها در کنار خصوصیات مهمی که این استخر بادی دارا بوده و در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد که همگی باعث می شود تا شما با اطمینان خاطر محصول را مورد استفاده قرار دهید.

قابلیت حمل آسان و استفاده در فضاهای کوچک

این محصول یک استخر بادی با ابعاد بزرگ و مستطیلی بوده که می تواند برای تفریحات تابستانی شما به همراه خانواده تان فوق العاده باشد، با این وجود برای تفریحات گروهی کودکان در محیط منزل و یا حیاط نیز بسیار عالی است. بزرگ ترین مزیت آن را هم می توان قابلیت حمل آن دانست به این صورت که این استخر با ویژگی های بسیار خوب آن را می توانید به سادگی در فضایی بسیار کوچک همراه خود داشته باشید و در مواقع مورد نیاز از آن استفاده کنید، این استخر می تواند هم در منزل همراه شما باشد، هم در کنار دریا و هم در ویلای شما در هر نقطه از کشور، در کمتر از چند دقیقه باد آن را خالی کرده و در صندوق عقب اتومبیل یا کوله پشتی قرار دهید، سپس در محل مورد نظر به سرعت آن را نصب کنید.

قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ

از ویژگی های دیگر که در مورد این استخر می توان عنوان کرد قابلیت استفاده آن به صورت استخر توپ است، در صورتی که مقدار زیادی توپ به همراه استخر خریداری کرده باشید می توانید به سادگی از این استخر بادی به عنوان استخر توپ استفاده کنید به علاوه در صورتی عدم وجود توپ و آب درون استخر شما یک محوطه بازی بسیار زیبا برای کودکتان خواهید داشت که با دیواره های نرم کاملا امن به شمار می رود.  

شرایط نگهداری از محصول 

این استخر را می بایست در محل مناسبی که هیچ گونه شئ تیزی در آن وجود نداشته باشد از بسته بندی خارج کرده پهن کنید، سپس با استفاده از پمپ باد دستی یا برقی که تهیه کرده اید باد کنید، انجام تمامی این کارها کمتر از 5 دقیقه زمان نیاز خواهد داشت و به سادگی صورت می پذیرد، در صورتی که احساس می کنید در این بخش مشکلی برایتان وجود خواهد داشت می توانید به سه روش عمل کنید، اگر به صورت حضوری خرید میکنید روش کار و باد کردن را از مسئول مربوط سوال کنید، اگر با پیک درب منزل دریافت می کنید از پیک این سوالات را بپرسید و یا در صورتی که در شهرستان زندگی میکنید می توانید با تماس تلفنی با پشتیبانی پس از دریافت محصول راهنمایی دریافت کنید.

طریقه سفارش

شایان ذکر است که تمامی محصولات بادی موجود در نمایندگی اینتکس شامل خدمات پس از فروش می شود و این استخر نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و می توانید با خیالی راحت از این محصول استفاده نمایید. استخر بادی مستطیلی با عمق زیاد با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...