استخر بادی مستطیلی با طرح کوسه

bestway 80135

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
1,960,000
1,820,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیلی با طرح کوسه محصولی با طراحی نوین و ایده آل، مناسب برای تمامی سنین، قابل استفاده در تمامی محیط های خانگی، ویلا، باغ و...

استخر بادی مستطیلی با طرح کوسه یکی از جدید ترین استخر های کودک موجود در بازار می باشد که شرکت بست وی با توجه به نیاز مشتریان و با خلاقیت خود، آن را در سال جدید میلادی روانه بازار کرده است. همان طور که از اسم این محصول پیداست ساختار کلی ان به صورت مستطیل بوده و بر روی آن نیز طرح و نقوشی از ماهی های دریایی و کوسه به چشم می خورد که با خلاقیت ممکن و به بهترین روش ممکن طراحی و تولید گردیده است. همچنین بدنه اصلی این محصول آبی رنگ بوده و لایه اصلی و بالایی این کالا را هم رنگ سفید تشکیل داده است. البته بخش های داخلی این استخر هم آبی رنگ است که باعث زیبا تر شدن این کالا شده است. در کنار این موارد باید به راحتی نصب و راه اندازی این محصول هم اشاره کرد که با استفاده از یک پمپ باد در مدت زمان کوتاهی می توانید این کالا را باد نمایید. همچنین بدنه مقاوم و ساخته شده از جنس PVC طرح چرم این محصول هم اطمینان خاطر را به شما عزیزان هدیه می دهد. وزن کم و ابعاد مناسب این استخر هم یکی دیگر از خصوصیات مهمی است که باعث شده تا حمل و نقل آن آسان گردد. این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب خریداری نمایید. استخر بادی مستطیلی با طرح کوسه ساخت شرکت بزرگ بست وی می باشد و شما می توانید تمام محصولات این شرکت را با بالاترین تنوع و ارزان ترین قیمت از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران تهیه نمایید. فقط کافی است به سایت اینتکس مراجعه نمایید و با بررسی سایر محصولات، استخر مورد نظر خود را انتخاب کرده، سفارش خود را ثبت نمایید و یا با شماره های این شرکت تماس بگیرید.

 نوع خانگی
 ظرفیت آب  770 لیتر
 طول 262 سانتی متر
 عرض  175 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ -
 اقلام همراه برچسب تعمیرات 
 کد محصول bestway 80135

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...