استخر بادی مستطیلی با طراحی کودکانه

intex 30025

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23%
1,790,000
1,390,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیلی با طراحی کودکانه با قیمت ارزان و دارای ضمانت نامه دو ساله، ارسال رایگان و سریع محصول به سراسر کشور با راه اندازی راحت در مدت زمان کوتاه

استخر بادی مستطیلی با طراحی کودکانه نمونه ی از محصولات بوده که در سال های اخیر بسیار چشم گیر بوده و هر شخصی به راحت ترین شکل می تواند به این محصول دسترسی پیدا کرده و از خرید خود لذت ببرد. استخر های بادی برای گروه سنی وسیع تری مناسب می باشد و به همین دلیل همواره مورد محبوبیت گروه زیادی از خریداران است. این استخر بادی تا سال ها برای کودک مناسب بوده و کودک به خرید محصولی جدید نیازی پیدا نخواهد کرد. این استخر بادی ساختمان ساده ای داشته و برای استفاده در هر شرایطی مناسب است. این کالا بسیار کاربردی بوده و همانگونه که از اسمش پیداست، دارای ساختمان به شکل مستطیل می باشد. این استخر بادی دارای کفی طبی بوده که به صورت بادشو ساخته شده و بر روی این کفی یک دریچه باد قرار دارد که می توانید توسط آن کفی استخر خود را باد کرده و یا پس از استفاده تخلیه نمایید. لازم به ذکر است استخر بادی مستطیلی دیواره ای کوتاه داشته که به صورت ضخیم ساخته شده و ضخامت بالای این دیواره باعث می شود که در هنگام استفاده از استخر بتوانید به راحتی به دیواره استخر تکیه بدهید. همچنین گفتنی است در صورت برخورد ناگهانی کودک با دیواره، استخر بادی دچار هیچ گونه مشکلی نخواهد شد. دیواره های این استخر بادی نیز به صورت چند لایه می باشند و این لایه ها به صورت مجزا باد شده و بر روی هر کدام، یک دریچه باد مشاهده می شود. برای خرید استخر بادی مدل مستطیلی با قیمتی ارزان می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تماس بگیرید تا کارشناسان این مرکز راهنمای شما در امر خرید باشند و همچنین می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در این سایت ثبت کنید تا محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 نوع  خانگی
 طول  130 سانتی متر
 عرض  92 سانتی متر
 ارتفاع  52 سانتی متر
 جنس بدنهPVC طرح چرم
 ظرفیت آب 189 لیتر
 پمپ -
 وزن محصول ۳ کیلوگرم
 کد محصول intex 30025

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...