استخر بادی مرتفع جدید اینتکس

intex 30023

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,290,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مرتفع جدید اینتکس از سری محصولات و استخر های بادی ارزان قیمت و با دوام، دارای ابعاد و سایز استاندارد، قابل استفاده در تمامی محیط های خانگی و ویلایی

استخر بادی مرتفع جدید اینتکس یکی از مناسب ترین و بهترین استخر های بادی استخر بادی با عمق بالا تولید شده با طراحی مشابه جکوزی های بادی که از بدنه ای با عمق بالا همراه با ساختار دو لایه برخوردار می باشد. استخری که ساخته شده از جنس PVC وینیل با ضخامت بالا بوده به همین دلیل در برابر دمای مختلف آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. این استخر بادی دارای یک دریچه تخلیه آب بوده که باعث می شود تا سریع تر و آسوده تر آب درون این محصول را تخلیه نمایید. از دیگر ویژگی های بسیار مناسب این استخر بادی می توان به جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر اشاره کرد تا امکان استفاده در مسافرت ها نیز فراهم باشد. اغلب استخر های بادی کودک از عمق کمی برخوردار بوده اما این محصول در گروه استخر های بادی کودک عمیق قرار داشته و به همین دلیل می توانید از این محصول برای آموزش اولیه شنا و حفظ تعادل کودک بر روی سطح آب نیز استفاده کنید. لازم به ذکر است در داخل بسته بندی محصول یک برچسب تعمیرات نیز وجود دارد که در صورت بروز هرگونه آسیب می توانید بدنه استخر بادی فرزند خود را با استفاده از این برچسب تعمیرات، تعمیر کنید. استخر بادی مرتفع جدید اینتکس محصولی متفاوت با طراحی بدنه عالی و ساختاری عمیق بوده که برای کودکان بالاتر از 3 سال تولید شده است. برای خرید این محصول با تخفیف عالی می توانید به نمایندگی رسمی محصولات بادی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید

 نوع خانگی
 وزن استخر 1.5 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC طرح چرم
 ظرفیت آب 213 لیتر
 طول  140 سانتی متر
 عرض  97 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 اقلام همراه برچسب تعمیر
 کد محصول intex 30023

استخر بادی مرتفع جدید اینتکس دار بسیار جذاب و خاص مناسب تمامی محیط ها با جذابیتی چشمگیر ساخته شده و محصولی برای سنین کودکان و خردسالان بوده که از طراحی ساده و سبک بهره می برد. این استخر بادی بدنه ای چند لایه داشته و ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام طرح چرم می باشد. این محصول از سبک ترین نوع استخر های بادی تولید شده بوده که می توان از آن علاوه بر استخر تفریحی آبی به عنوان استخر توپ و همچنین وان بادی در حمام برای استحمام فرزندان خود نیز از آن استفاده نمایید. با توجه به ابعاد و حجم ذکر شده این استخر بادی مناسب برای استفاده در داخل منازل است و شما با خرید این استخر بادی می توانید یک تفریح مهیج را برای کودکان عزیزتان مهیا کنید. 

طراحی جدید و زیبا

این محصول از نظر طراحی بسیار عالی می باشد چرا که بدنه بیرونی استخر با طراحی آکواریومی مزین شده و همین موضوع باعث شده است تا کودکان علاقه زیادی به آن استفاده از آن داشته باشند. همچنین ساختار این استخر بادی فوق به صورت چند لایه بوده و به همین دلیل دو دریچه برای حلقه های بادی در نظر گرفته شده است، این نوع طراحی باعث می شود تا مقاومت دیواره ها دو چندان شود . قسمت کف و قسمت داخلی استخر بادی فوق نیز ساده و به رنگ سفید می باشد.

طول عمر بالا و جنس مرغوب

شرکت اینتکس برای ساخت استخر بادی مرتفع جدید اینتکس از وینیل استفاده کرده است چرا که وینیل یکی از برترین اجناس برای تولید محصولات بادی به ویژه محصولات بادی که با آب سر و کار دارند مناسب است. وینیل یا همان پی وی سی از خاصیت کشسانی بالایی برخوردار بوده و می تواند به خوبی در برابر ضربه، فشار، وزن بالا و ... دوام بیاورد و از همه مهم تر ضد آب است، البته لازم به ذکر است که وینیل از مواد غیر سمی ساخته شده و استفاده از آن در ساخت محصولات بادی موجب می شود که هیج یک از افراد و کودکان در تماس با سطح استخر بادی بیماری های پوستی نگیرند. وینیل در برابر دماهای مختلف نیز بسیار مقاوم است.

نحوه راه اندازی و سفارش

با استفاده از انواع پمپ های باد به خصوص پمپ باد دستی که بهترین نوع برای این استخر بادی می باشد می توانید این کالا را راه اندازی کنید و همانطور که اشاره شد دو دریچه هوا در بدنه این محصول وجود داشته که از آن طریق می بایست اقدام نمایید. البته توصیه می شود در هنگام پر شدن محصول را تحت فشار قرار ندهید. از پریدن بر روی قسمت های بادی استخر بپرهیزید، باد استخر نبایستی بسیار کم و یا بسیار زیاد باشد. با توجه به مطالبی که در رابطه با استخر بادی گفته شد اگر به دنبال استخر بادی با این ابعاد هستید بی شک این مدل یکی از گزینه های خوب برای شما خواهد بود. برای خرید می توانید به صورت اینترنتی، حضوری و تلفنی از طریق فروشگاه اینتکس اقدام نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...