استخر بادی مدل کشتی

bestway 52211

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مدل کشتی از نمونه محصولات متفاوت که توسط شرکت بست وی طراحی شده با اقلام مجزای همراه به بازار عرضه می شود. برای تهیه این محصول که با توجه به ویژگی های خاص دارای قیمتی مقرون به صرفه بوده همین الان به سایت نمایندگی اینتکس سنتر مراجعه کنید.

استخر بادی کودک مدل کشتی یک کالای خاص برای کودکانی ست که علاقه زیادی به کشتی و ماهیگیری دارند . این محصول زیبا که توسط شرکت معتبر بست وی طراحی و تولید شده دارای قیمتی مقرون به صرفه نسبت به نمونه های مشابه است. در انتخاب جنس بدنه این استخر بادی نهایت دقت به کار رفته تا کودکان در فضای باز نیز به راحتی از آن استفاده کنند . به دلیل سهولت راه اندازی و حمل این محصول زیبا در مسافرت نیز می توانید از آن استفاده کنید . در طراحی ظاهری این محصول برای ایجاد ارتباط راحت تر با سلایق کودکان از رنگ های بسیار شادی بهره برده شده است . از جمله ویژگی های منحصر به فرد این استخر بادی اقلام همراه آن می باشد . در بسته بندی این محصول می توانید دو عدد حلقه ماهیگیری بادی و سه عدد ماهی بادی مجزا مشاهده کنید . فضای داخلی این محصول با توجه به سکانی که بر روی آن نصب شده به راحتی حس کشتی را در کودکان القا می کند. لازم به یاد آوری ست که با توجه به رعایت استاندار های موجود در ساخت این محصول با خیالی آسوده می توانید برای کودکان بالای دو سال آن را انتخاب کنید. برای خرید آسان این محصول فرصت را از دست نداده و همین الان به سایت نمایندگی اینتکس سنتر مراجعه و اقدام به خریدی سریع  و راحت داشته باشید .

نوعخانگی، مسافرتی
ظرفیت آب84 لیتر
طول140 سانتی متر
عرض130 سانتی متر
ارتفاع104 سانتی متر
جنس رویهوینیل براق
جنس کنارهوینیل طرح دار
کف بادشو
پمپ
نوع پمپ---
رده سنی2+ سال
سایر ویژگی هاطراحی زیبای کودکانه
5 محفظه باد
دارای سایه بان شفاف
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

استخر بادی مدل کشتی محصولی است ساخت شرکت بست وی میباشد که به تازگی وارد بازار شده و  و به فروش بالایی رسیده است. دلیل این فروش بالا به طرح جذاب و کارتونی  کشتی میباشد که بیشتر برای کودکان جذابیت دارد اما در کل برای کودکان بالای دو سال مناسب است .برای آشنایی بیشتر این محصول میتوانید ادامه ی این مطلب را بخوانید. 

ابعاد و ظرفیت :

این استخر بادی  عرض داری 130 سانتی متر طول و 140 سانتی متر عرض مییاشد که ارتفاع 104 سانتی متری برای آن بسیار مناسب است.در کنار این ابعاد مناسب ظریفیت

ابعاد و ظرفیت :

این استخر بادی داری 190 سانتی متر طول و 140 سانتی متر عرض مییاشد که ارتفاع 96 سانتی متری برای آن بسیار مناسب است.در کنار این ابعاد مناسب ظرفیت 84 لیتر آب وجود دارد که در نگاه اول شاید ظرفیت بالایی نباشد اما این محصول تنها یک استخر ساده نیست و برای بازی و تفریح نیز ساخته شده است.بنابراین طرفیت بالا میتواند برای کودکان مشکل ایجاد کند.ابعاد این محصول شامل تمامی قسمت های بدنه و ارتفاع آن نیز از پایین ترین قسمت استخر تا بالاترین قسمت آن محاسبه میشود.همچینن وزن این استخر بادی با توجه به ابعاد آن بسیار سبک بوده و در حمل ونقل مشکلی به وجود نخواهد امد

جنس بدنه :

در ساخت این محصول نوعی پلاستیک مقاوم استقاده شده است که کیفیت بالایی برای راه اندازی در تقریبا هر مکانی را دارد و تا حدودی در مقابل عوامل محیطی مانند تابش نور مستقیم آفتاب و یا آب و هوای نامساعد یا دماهای مختلف آب مقاومت خواهد داشت.همچنین دارای انعطاف پذیری فوق العاده ای میاشد که هنگام جمع و بسته بندی کردن آن کمک به سزایی خواهد کرد بعد از بسته بندی آن حجم بسیار کمی خواهد داشت.

راه اندازی :

بر پا کردن این محصول کار سختی نخواهد بود و به سادگی و بدون هیچ آموزش خاصی میتوانید در کمترین زمان آن را بر پا کنید.راه اندازی آن به این صورت است که ابتدا محلی مناسب و صاف و خالی از هرگونه اشیای تیزی پیدا کرده و سپس پمپ باد را به دریچه مخصوص متصل کرده و منتظر باشید تا پمپ کار خود را انجام دهد و استخر را باد کند.در این حین باید مراقب باشید که اسخر بادی بیش از حد پر نشود که در این صورت ممکن است به درزهای آن آسیب وارد شود.همپنبن از هر نوع پمپ بادی با توجه به دریچه های ورودی استفاده کند که در این خصوص مشکلی وجود نخواهد داشت.برای استفاده طولانی مدت از این استخر بادی باید از آن به دقت مراقبت کرد.از ساده ترین کار های مراقبتی این است که اشیای نوک تیز را از آن دور کنید و هنگام تمام شدن کار باد آن را به طور کامل خالی کنید و مطمئن شوید که  در نزدیکی بخاری وحرارت قرار نمیگرید.به این صورت تا سال ها میتوانید بدون دردسر از آن استفاده کنید.

طراحی :

طراحی این محصول به دقت و زیبایی انجام گرفته که توجه بسیاری از کودکان را مخصوصا پسر هارا به خود جلب کرده است. علت این امر نیز استفاده از طرح  کشتی میباشد که بسیار جذاب و شاد صورت گرفته است.همچنین این محصول  بی خطر بوده و لحظات شادی را برای کودکان رقم خواهد زد همچنین به گونه ای طراحی شده است که به سادگی قابل جابجایی میباشد و به صورت لایه لایه انجام شده که هنگام باد شدن ظاهر زیبایی به آن میبخشد. درجلوی آن یک سکان کشتی کارتونی وجود دارد که حس وافعی را به کودکان منتقل خواهد کرد

جمع بندی :

این استخر بادی به صورت دزدان دریایی طراحی شده  و برای تمام کودکان به خصوص پسر ها حس جالبی را به وجود خواهد آورد که میتواند بسیار لذت بخش باشد.همچنین این محصول دارای 48 ساعت محلت تست و دارای امکان ارسال به سراسر کشور میباشد که در صورت نارضایتی میتوانید در 48 ساعت پس از خرید آن را برگردانده و پول خود را پس بگیرید. هم اکنون این محصول را از طریق سایت اینتکس تهیه نمایید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...