استخر بادی فواره دار دوقلو

intex 57143

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی فواره دار دوقلو یک محصول استثنایی از تولیدات شرکت اینتکس است. این استخر بادی به دلیل ارگونومی متفاوت و داشتن دو محفظه آب گیری مجزا و همچنین فواره ای زیبا مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. برای خرید آسان و پر سرعت این محصول زیبا می توانید به سایت نمایندگی اینتکس سنتر مراجعه کنید.

استخر بادی فواره دار دوقلو یکی از تولیدات جدید شرکت بزرگ اینتکس برای کودکان است. این استخر بادی دارای طراحی بدنه متفاوتی نسبت به سایر نمونه های موجود استخر می باشد. در طراحی ساخت این نمونه استثنایی یک استخر کوچک سرخود در داخل فضای اصلی استخر بادی تعبیه شده تا کودک شما از دو فضای مجزا برای تفریحات آبی خود لذت ببرد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این محصول می توان به فواره آن اشاره کرد. بر روی بدنه استخر کوچک یک فواره تعبیه شده و شما می توانید به راحتی با متصل کردن آن به شلنگ آب آن را راه اندازی کنید.  این محصول منحصر به فرد دارای یک جعبه تعمیرات است تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کند . بر روی بدنه این استخر بادی طرح هایی از فضای دریا و آکواریوم قرار دارد تا حس شادابی را به کودکان منتقل کند. با توجه به ابعاد و کیفیت و ویژگی های ظاهری این محصول شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب اقدام به تهیه آن کنید. با اطمینان ترین روش برای خرید این استخر بادی جذاب مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس سنتر و سفارش آنلاین این محصول است. تیم اینتکس سنتر در کمترین زمان ممکن سفارش شما را در اختیارتان قرار خواهند داد.

نوعخانگی
ظرفیت 938 لیتر (مجموع دو استخر)
قطر 279 سانتی متر
ارتفاع 36 سانتی متر
وزن 7.2 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف و طرح دار
جنس کف PVC دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
دارای یک استخر کوچک در بدنه اصلی
مناسب سنین بالای 2 سال
دارای آبپاش و فواره آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

استخر بادی فواره دار دوقلو از سری استخر های بادی کم حجم و سبک می باشد که علاوه بر منزل می توان در مسافرت ها از آن استفاده نمود . بدنه این محصول از پی وی سی تهیه شده که بسیار منعطف بوده و می تون به راحتی آن را جمع نمود . همچنین از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . در ادامه این مقاله به تشریح دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید استخر بادی کودک همراهی می نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی محصولات از جمله نکات با اهمیت و قابل توجه می باشد که در حین خرید می بایست آن را مورد بررسی قرار داد . زیرا نوع طراحی در فضای اشغالی و نیز ظرفیت  آن تاثیر مستقیم خواهد داشت . همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید ، این محصول به صورت گرد طراحی شده و دو قلو است . هر یک از این  قسمت ها دریچه باد مجزا داشته و به صورت جدا گانه راه اندازی خواهند شد که این موضوع به سهولت در امر راه اندازی کمک شایانی می نماید . رنگ آن نیز آبی بوده که از جذابیت بالایی برخوردار می باشد . علاوه بر این به دلیل طراحی گرد آن شما می توانید از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده نموده و محیطی شاد برای کودک خود فراهم سازید .

جنس بدنه

علاوه بر نوع طراحی ، جنس بدنه نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد . زیرا محصولی هرچند زیبا و شکیل ، اگر فاقد کیفیت مطلوب باشد ، مئت زمان کمی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و کارایی لازم را نخواهد داشت . به همین منظور رویه این محصول از پی وی سی با رویه طرح چرم تهیه شده که دارای انعطاف بالایی بوده و به سادگی می توان آن را کوچک ترین سایز ممکن جمع نمود . بدنه آن نیز از پی وی سی طرح چرم در نظر گرفته شده و برای افزایش استحکام ، در قسمت زیرین آن از پی وی سی دو لایه بکار گرفته شده است . به همین منظور می توان علاوه بر منزل ، در فضای باز نیز آن را مورد استفاده قرار داد .

ابعاد و وزن و ظرفیت

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول به صورت گرد طراحی شده و از فضای کافی برای تفریح برخوردار می باشد . قطر این استخر بادی279 سانتی متر و ار تفاع آن36 سانتی متر بوده و دارای ظرفیت آبی معادل 938 لیتر می باشد . که برای استخری با این ابعاد مطلوب به نظر می رسد . وزن آن نیز بسیار اندک بوده و تنها 1.1 کیلو گرم یم باشد که به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد . این محصول برای استفاده کودکان و خردسالان ایده آل می باشد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

علاوه بر کیفیت محصولات ، نحوه مراقبت و نگهداری ما نیز بر طول عمر آن تاثیر چشمگیری خواهد داشت . به منظور جلو گیری نمودن از هر گونه آسیب دیدگی می بایست از برخورد اشیاء تیز به آن جلو گیری نموده و آن را در برابر حرارت بالا قرار ندهید . در صورت ایجاد بریدگی در هر قسمت از آن می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نمایید .

جمع بندی

استخر بادی دوقلو با رنگ آبی محصولی مقاوم و در عین حال منعطف و کم حجم و سبک می باشد که علاوه بر منزل می توان از آن در فضای باز نیز استفاده نمود . جنس بدنه آن از پی وی سی طرح چپرم تهیه شده که به سادگی دچار پوسیدگی و ساییدگی نخواهد شد . علاوه بر استخر بادی می توان از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمود . شما می توانید این محصول را به صورت حضوری و یا اینترنتی و با قیمتی مناسب ، از طریق فروشگاه اینتکس خریداری نمایید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...