استخر بادی عمیق اینتکس

intime 1111

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
2,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی عمیق و عمق بالا با ارتفاع زیاد یکی از پر عمق ترین و گود ترین استخر های بادی اینتکس و اینتایم همین محصول هست که میتوانید کاربردهای زیادی را از آن داشته باشید

استخر بادی عمیق و عمق بالا با ارتفاع زیاد پر عمق ترین استخر بادی و بالاترین عمق استخر بادی متعلق به این استخر کودک میباشد که برای استفاده های گوناگون میتوان از آن استفاده کرد . کارخانه تولید استخر بادی معمولا استخر هایی با ارتفاع ۵۱ الی ۶۱ سانتی متر تولید می کند و حدود ۹۹ درصد از محصولات و تولیدات خود را در همین حدود عرضه می نماید این محصول و  محصول دیگر در میان استخر بادی اینتکس از بالاترین عمق برخوردار هستند  که خواهان بسیار زیادی هم دارند .  این نوع استخر های بادی با عمق بالا قطر بالایی ندارند و شباهت زیادی به استوانه دارند اما این موضوع بی دلیل نیست این امر بخاطر امنیت جهت کودکان تعبیه شده است زیرا به دلیل عمق بالایی که دارد اگر محیط بزرگتری داشته باشند ممکن جان کودک به خطر بیافتد جداره و بدنه کوچکی که این محصول دارد باعث شده که اگر کودک شما داخل این استخر احساس خطر کند به راحتی از بدنه استخر مانند یک تیکه گاه استفاده کرده و فورا به بالای استخر خود را برساند در استفاده از استخر های بادی عمیق بزرگتر ها و والدین کودک حتما بایستی مراقب کودک خود باشند این استخر بادی عمیق را می توانید در داخل منزل خود یا حمام و یا حیاط خانه و ویلا به راحتی باز کرده و با پمپ باد آن را کمتر از ۱ دقیقه پربا کنید . این محصولات و استخر های بادی کودکان قبل از باز شدن بسته بندی بسیار کوچکی داشته و به راحتی میتوان آن را با خود حمل و نقل کرد و در هر جایی و هر مکانی به راحتی و در کمتر از چند دقیقه می توان آن را راه اندازی کرد .

استخر بادی عمیق محصولی زیبا با طراحی جدید بوده که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول را برای اموزش ابتدایی شنای کودکان متر از سه سال پیشنهاد می کنند. زیرا این استخر بادی دارای ارتفاع نسبتا بالایی بوده تا کودک به راحتی در آن شنا کند. توجه داشته باشید به دلیل استحکام بده بالای این محصول مصرف کنندگان می توانند در فضای باز نیز از آن بهره برداری کنند. اگر شما قصد خرید یک استخر بادی برای کودک خود را دارید پیشنهاد می کنید این مطلب را که به تشریح کامل این محصول می پردازد از دست ندهید. پس ما را تا انتها همراهی کنید.

طراحی و ارگونومی ساخت

تمام افراد زمانی که قصد پرداخت هزینه ای برای محصولی را دارند می خواهند آن محصول علاوه بر کیفیت و کارایی بالا دارای یک طراحی زیبا و کالایی منحصر به فرد باشد. در همین راستا طراحان شرکت اینتایم سعی می کنند در تولید هر محصول علاوه بر رعایت استاندارد های لازم اقدام به یک نوآوری کنند. این عمل یکی از دلایل گسترگی و تنوع محصول این کمپانی بزرگ می باشد. استخر بادی کودک طرح آکواریوم نیز یکی از این محصولات می باشد. این محصول جهت استفاده کودکان کمتر از سه سال تولید شده که دارای ساختار شش لایه با قابلیت ارتجاعی بالا است. رنگ اصلی بدنه محصول در بخش داخلی و خارجی آن آبی و سفید انتخاب گردید. جهت ارتباط با کودکان  همراهی با سلیقه آن ها بر روی بدنه محصول طرح های فانتزی و رنگارنگی از دلفین های انیمیشنی به چشم می خورد. توجه داشته باشید که کف این استخر بادی کاملا یک رنگ آبی تولید می شود.

جنس بدنه

جنس بدنه مقاوم و مرغوب از جمله دلایل محبوبیت هر کالایی است. زیرا افراد همواره به دنبال محصولی هستند که طول عمر بالا داشته و دچار فرسایش نشود. به همین دلیل جنس بدنه این استخر بادی از پی وی سی طرح چرم انتخاب شده است. زیرا این جنس در برابر تغیییرات شرایط اب  هوا بسیار مقاوم بوده و دماهای مختلف اب نمیتواند پوشش ان را دچار فرسودگی کند. کف این محصول نیز از نوع پی وی سی بوده که به صورت دو لایه تولید می شود. این عمل موجب شده تا علاوه بر نرمی و امنیت کودکان در هنگام بازی از این محصول در محیط باز نیز استفاده کنید.

ابعاد و وزن

این محصول زیبا در ابعادی استوانه تولید شده که یک فضای دایره ای شکل را اشغال خواهد کرد. به همین دلیل درباره قطر این محصول بیان می شود که در حدود 80 سانتی متر با ارتفاع 60 سانتی متر است. این استخر بادی کودک گنجایش 130 لیتر اب داشته که برای کودکان کمتر از سه سال ایده ال می باشد. این محصول با وزن 3 کیلوگرمی خود سهولت حمل و نقل را برای شما به همراه دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این استخر بادی اینتایم همانطور که گفته شد ساختار پنج لایه با کف بادشو دارد. برای راه اندازی تنها کافی ست محصول را از بسته بندی خارج کرده و در فضای مسطحی پهن کنید. هر یک از بخش های استخر بادی دارای دریچه بادی مجزا می باشد. شما با استفاده از یک پمپ باد هر یک از بخش ها را راه اندازی کرده و استخر بادی شما در کمتر از 3 دقیقه قابل استفاده می شود. برای مراقبت از این استخر بادی تنها کافی ست از وارد کردن اجسام نوک تیز به بدنه جدا پرهیز کنید.

جمع بندی

استخر بادی کودک با ارتفاع بالا طرح آکواریوم محصولی جدید و با کیفیت بوده که برای استفاده در فضای باز و سفر مناسب است. از این محصول به عنوان وان حمام بادی کودک و یا حتی استخر توپ کودک می توانید بهره برداری کنید. اگر قصد خرید این محصول را دارید در اولین فرصت به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...