استخر بادی طرح کشتی کودک

bestway 54370

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح کشتی کودک از جدید ترین تولیدات برند بست وی می باشد که می توانید آن را برای بازی کودکان انتخاب کنید . این استخر بادی دارای سایبان بوده و می تواند ویژگی های بسیار خوبی را برای کودکان داشته باشد . شما می توانید استخر بادی طرح کشتی کودک را با بهترین قیمت از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری کنید . این محصول اورجینال بوده و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد .

استخر بادی طرح کشتی کودک محصولی جدید از برند بست وی می باشد که یکی از پر فروش ترین استخر های بادی کودکان در فروشگاه اینتکس سنتر بوده و به دلیل داشتن ویژگی های عالی ، توانسته برای کودکان یک استخر عالی برای بازی و آب تنی باشد . این استخر بادی نسبتا بزرگ است و شاید برای استفاده دو تا سه نفره کاربرد داشته باشد . طول استخر بادی طرح کشتی کودک بست وی 213 سانتی متر و عرض آن 155 سانتی متر است . این محصول برای استفاده سنین بالای 3 سال توصیه شده است . از مهم ترین مزیت هایی که می توان در رابطه با استخر بادی طرح کشتی کودک گفت ، وجود سایبانی است که به صورت بادی طراحی شده و می تواند ایجاد سایه کند تا کودکان بهتر و در شرایطی خنک تر و بی خطر مشغول بازی شوند . زیرا آفتاب می تواند باعث گرمازدگی کودکان شود و یا پوست آن ها را بسوزاند . این سایبان از سوی برند بست وی به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید آن را در صورت نیاز نداشتن جدا کنید . برای ساخت استخر بادی طرح کشتی کودک از پی وی سی استفاده شده است . وزن استخر بادی طرح کشتی کودک 5.2 کیلوگرم می باشد و ظرفیت آن 282 لیتر است .

 نوعخانگی و سفری
 طول213 سانتی متر
 عرض155 سانتی متر
 ارتفاع132 سانتی متر
 ظرفیت282 لیتر
 جنس بدنهپی وی سی ضخیم 
 سایبان دارد
 گارانتی 48 ساعت
کد محصول Bestway 54370

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...